transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 17-04-2015

Mirinda Para - un nou sortiment Mirinda, in doua formate de sticle

Mirinda Para - un nou sortiment Mirinda, in doua formate de sticle

Sub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piata din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte cunoscut si apreciat de români. Noul produs completează gama de băuturi răcoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lămâie si struguri.

În noua campanie Mirinda, para ia locul mărului în povestile care l-au consacrat, aducând un gust proaspăt si un deznodământ diferit scenariilor cunoscute.

“Para este un fruct autentic, foarte răspândit si apreciat, dar care nu se bucură de aceeasi celebritate ca mărul - personaj central în atâtea povesti. Astfel, odată cu lansarea Mirinda Pară invităm consumatorii să facă un exercitiu distractiv alături de noi si să îsi imagineze cum ar fi dacă, de-a lungul istoriei, rolul mărului ar fi interpretat de pară”, spune Lavinia Barbu, Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România.

Povestile noului sortiment Mirinda sunt comunicate printr-un spot TV si prin canalele de social media.

Mirinda Pară este disponibil în două formate de sticle, de 0,5L si de 2,25L. Mai multe informatii despre noul sortiment Mirinda sunt disponibile în magazine si pe pagina de Facebook a Mirinda România.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de un miliard de ori pe zi, în peste 200 de tări si teritorii din întreaga lume.

PepsiCo a generat venituri nete de peste 66 miliarde de dolari în 2013, prin portofoliul său de produse alimentare si băuturi, ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul de produse PepsiCo reuneste o gamă largă de produse alimentare si băuturi savuroase, apreciate peste tot în lume, incluzând 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar