transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo servicii seo

Expert Contabil Constanta

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

inchirieri buldoexcavatoare

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-08-2014

Nestle si Carrefour - campanie privind promovarea unei alimentatii echilibrate

Nestle si Carrefour - campanie privind promovarea unei alimentatii echilibrate
 Alte stiri la aceasta categorie

Nestle si Carrefour lansează primul parteneriat dedicat educării consumatorilor privind o alimentatie echilibrată. Astfel, în perioada 21-31 august, se desfăsoară programul ”Cu Nestle si Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câstiga obiceiuri sănătoase si mii de premii” în toate hipermarketurile Carrefour din tară, precum si pe site-ul de cumpărături online www.Carrefour-Online.ro.

Pentru că starea de bine înseamnă echilibru, atât în alimentatie, cât si în stilul de viată, Nestle si Carrefour propun o campanie de informare nutritională. Prin campania ”Cu Nestle si Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câstiga obiceiuri sănătoase si mii de premii”, consumatorii au acces la o serie de informatii utile privind o alimentatie echilibrată, cu un consum de alimente variate, din toate grupele alimentare.

Asadar, în perioada 21-31 august, clientii sunt întâmpinati în hipermarketurile Carrefour din toată tara de către consultanti în nutritie pregătiti de Nestle, care îi vor ghida în crearea unei liste de cumpărături ce stă la baza unei alimentatii variate si echilibrate nutritional.

În acelasi timp, pe cumpărători îi asteaptă si alte suprize în hipermarketurile Carrefour. Prin achizitionarea de produse Nestle din minimum trei categorii incluse în program, în valoare totală de 39 de lei (din magazin) sau de 50 de lei (de pe www.Carrefour-online.ro), acestia câstigă automat unul dintre cele peste 3.000 de premii oferite de Nestle.



”Pentru noi, alimentatia echilibrată este unul dintre cele mai importante obiective, pe care dorim să îl atingem printr-un dialog deschis cu consumatorii nostri, îmbunătătindu-ne în mod constant produsele pentru a sustine o alimentatie echilibrată si un stil de viată activ.  De aceea, am văzut în programul dezvoltat alături de Carrefour o oportunitate excelentă de a fi aproape de consumatori si de a le oferi sprijin specializat în adoptarea unei alimentatii diversificate si echilibrate, pentru ca ei să se bucure de stilul de viată pe care si-l doresc.” a declarat Ana-Maria Doxan, Communications Director Nestle România.

”Dintotdeauna am urmărit să ne bucurăm clientii cu o selectie diversă de produse de calitate, prin care dorim să îi ghidăm spre compunerea celui mai bun cos de cumpărături pentru nevoile si preferintele lor, precum si pentru un stil de viată echilibrat. Acesta a fost punctul comun în care ne-am întâlnit cu partenerii nostri de la Nestle, cu ajutorul cărora putem oferi clientilor o experientă de cumpărare completă, asistată de un consultant în nutritie.” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.

Nestle este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de tări, cu un număr de 468 de fabrici si 333.000 de angajati. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestle se angajează să îmbunătătească calitatea vietii consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viată sanatos..

Nestle a intrat pe piată din România în 1995, în momentul de fată având 1000 de angajati în Bucuresti si în Timisoara, unde este localizată fabrica Nestle. În România, Nestle este unul dintre cei mai importanti jucători de pe piata alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care este prezent).

Portofoliul Nestle România cuprinde o varietate de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: cereale pentru micul dejun pentru adulti (Nestle Fitness, Musli Clasic, Musli Tropical), pentru copii (Nesquik, Nesquik Alphabet, Nesquik Duo, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp, Cini Minis), pentru tineri adolescenti (Lion), cât si pentru toată familia (Corn Flakes si Gold Flakes), precum si batoane de cereale pentru copii (Nesquik, Cini Minis, Chocapic) si batoane de cereale pentru adulti (gama Nestle Fitness si gama Musli), băuturi (Nescafe, Nesquik), divizia Nestle Professional, dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), înghetată (Nestle Ice Cream), produse culinare (Maggi), produse pentru sugari (Nestle Nutrition) si hrană pentru animale (Purina). Napolitanele JOE si Nesquik, precum si specialitătile de cafea NESCAFe 3in1 sunt produse în România, la fabrica din Timisoara.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Suzy
That inhgist would have saved us a lot of effort early on.
Jailhouse
Great inthigs. Relieved I'm on the same side as you.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar