transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-05-2013

Rio Bucovina - crestere de 19% in 2012

Rio Bucovina - crestere de 19% in 2012

Rio Bucovina, liderul apei plate îmbuteliate din Bucuresti si al treilea jucător la nivel national, a încheiat anul 2012 cu o crestere a cifrei de afaceri de 19% fată de anul precedent. Rezultate impresionante în contextul unei piete care înregistrează o medie de crestere de cca 6% pe an si obiective ambitioase pentru anul în curs.

În timp ce anul 2012 a însemnat o consolidare a pozitiei în topul primelor trei companii îmbuteliatoare de apă din România, care a adus o crestere a cifrei de afaceri de 19% fată de anul precedent, 2013 se anuntă cel mai important an din istoria companiei Rio Bucovina. Managementul a demarat în fortă, cu obiective ambitioase de lansare a mai multor branduri proprii de lichide, food si non food, completate de intentia de a deveni o companie puternică de distributie pentru aceste categorii.

De la preluarea mandatului de Director General al companiei Rio Bucovina, Răzvan Iancău a început un amplu proces de reorganizare strategică, definirea viziunii, misiunii si valorilor companiei. Realizarea unui audit intern si extern, atât financiar cât si de brand, a avut  în vedere eficientizarea resurselor active, a structurii companiei si a distributiei directe si indirecte, precum si extinderea portofoliului de produse. Mai mult decât atât,  a implementat proiectul „Academia de Management în Vânzări” si programe de Talent Management dedicate echipei de vânzări.
              
Viziunea managementului, precum si planul  strategic de dezvoltare 2012-2015, pun în centru inovatia, care stă la baza cresterii companiei, proces demarat în 2012 prin lansarea singurei ape minerale naturale plate din România, în ambalaj ultra igienic produs în mediu steril. Ambalajul ultra igienic  este special conceput pentru a păstra prospetimea apei minerale naturale plate Bucovina timp îndelungat, fără a exista pericolul contaminării apei prin pătrunderea aerului în interior după deschiderea ambalajului.

  Produsul beneficiază de tehnologia de ultimă generatie a companiei franceze Smurfit Kappa - lider mondial în productia de ambalaje de tip "bag-in-box" si răspunde cerintelor consumatorilor preocupati de un stil de viată sănătos si echilibrat, care înteleg importanta unei hidratări corecte si de calitate.

În anul 2013 compania  va continua  comunicarea brandului Bucovina sub sloganul „Echilibrul suprem pentru corp si minte” si va acorda o atentie sporită segmentului produselor carbogazoase prin relansarea apei carbogazificate, produs cu un potential de dezvoltare ridicat în România, segmentul reprezentând aproximativ 46% din totalul vânzărilor de apă îmbuteliată. De asemenea, compania intentionează să dezvolte categoria de băuturi răcoritoare carbogazoase, atât cu îndulcitori,  cât si cu zahăr, o altă categorie cu potential de crestere în România.

Tot în directia cresterii si eficientizării resurselor, având ca obiectiv consolidarea pozitiei pe piată, se înscriu si investitiile în capacitătile de îmbuteliere care vor genera o serie de lansări de noi mărci, în segmentul băuturilor.

Investitiile totale din anul 2013 se vor ridica la valoarea de 5 milioane de euro în facilitătile de productie si îmbuteliere, acestea generând o crestere a locurilor de muncă si a nivelului de trai în plan local.

În 2013, compania Rio Bucovina va detine trei mari fabrici: Vatra Dornei, Timisoara si o nouă fabrică lângă Bucuresti. În Vatra Dornei sunt programate investitii de circa 3,6 milioane de euro, care vor genera o crestere a capacitătii de îmbuteliere până la 180 – 200 milioane de litri anual. Fabrica Rio Bucovina din Timisoara cu circa 80 de milioane de litri anual împreună cu achizitia, în perioada următoare, a unei fabrici de îmbuteliere de lângă Bucuresti, care înseamnă încă 100 de milioane de litri, vor livra obiectivul de crestere la nivel regional, compania putând deveni unul din principalii jucători din punct de vedere al capacitătii de îmbuteliere pentru apa minerală naturală, apa de masă si apa de izvor. Extinderea ariei de actiune a Rio Bucovina în zona de distributie sustine ritmul de crestere previzionat pentru 2013.

Apa minerală naturală Bucovina îsi are originea în zăcăminte subterane din Vatra Dornei, situate în zone de tip rezervatie naturală, izolate de orice activitate umană, de unde izvorăste în mod natural. Prin continutul său echilibrat de minerale si compozitia completă a elementelor, apa minerală naturală plată Bucovina asigură exact mineralizarea de care avem nevoie zilnic, fără a exista un exces pe care organismul să trebuiască să-l elimine (un reziduu sec sau total minerale dizolvate de doar 78mg/l). pH-ul de 7,35, egal cu cel al sângelui uman, marchează o apă usor alcalină, optimă consumului permanent.

Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiintată în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia băuturilor răcoritoare.

Ulterior, Rio Bucovina îsi diversifică activitatea în zona distributiei, iar în prezent, comercializează numeroase bunuri alimentare si non-alimentare.

Mărcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina – apă minerală naturală plată si carbogazificată; La Vitta si Malibu – apă de masă; La Vitta, Malibu, Bon Ton – băuturi răcoritoare carbogazoase; Golden Horse – băutură energizantă, La Vitta – produse alimentare. 

Rio Bucovina este unicul distribuitor în România pentru brandul Becker’s Bester (sucuri naturale de fructe).

Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate – mediu – siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, în parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
link building
MaTXbD Thanks so much for the blog post.Thanks Again. Awesome.
best link build
V6eaTc Very good post.Really thank you! Really Cool.
online business
lUHXiT A round of applause for your post. Much obliged.
Oscar
Andrei....nu-mi vine sa cred ce citesc mi-am dat o palma peste fntrue cand am vazut ce-ai scrisnu avem nevoie sa fim alesi de niste americani pentru un c*cat de film de actiune ca sa ne confirme ...
Hind
If you wrote an article about life we'd all reach engtnhienmelt.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar