Grupul Carrefour a anuntat lansarea site-ului www.carrefour-online.ro, primul său magazin online din România. Pentru moment în versiune beta, site-ul se adresează locuitorilor din Bucuresti si zone limitrofe care doresc să economisească atât bani, prin achizitionarea produselor la pret de hypermarket, cât si timp si energie prin utilizarea serviciului de livrare la domiciliu.
„Căutăm mereu solutii pentru îmbunătătirea experientei de cumpărături a clientilor nostri. Dacă în 2001 am fost primul hypermarket deschis în România, acum avem bucuria de a fi odată în plus inovatori, prin introducerea acestui tip de magazin virtual în tară.” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing al Carrefour România.
„Suntem încrezători că răspunsul la noul site va fi unul pozitiv. Suntem deschisi sugestiilor venite din partea publicului, serviciul fiind în permanentă îmbunătătit pentru a se ridica la standardele de calitate cu care clientii Carrefour s-au obisnuit deja” a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour România.
Clientii pot alege dintr-o gamă variată de peste 7000 de produse din categoriile alimente (inclusiv produse proaspete), produse cosmetice, produse de igiena casei si altele, la pret de hypermarket, într-un format de site intuitiv si informativ.
Comenzile se pot face cu maxim trei zile în avans de la data livrării, exceptie făcând zilele de duminică si sărbători legale când serviciul de curierat nu este activ.
Acesta este cel mai complex proiect IT dezvoltat vreodată de Carrefour România, aflat la intersectia dintre 6 sisteme informatice distincte: Carrefour, Carnation Group, Meti Logiciels et Services, Pay U, Fan Courier si RBC – acum complet integrate – plasând astfel compania noastră în prim planul dezvoltării de comert online si tehnologie din această tară.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de tări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienti din Europa, Asia si America Latină. Cu peste 3 miliarde de operatiuni la casă, prin intermediul tuturor activitatilor sale, Grupul îsi asumă responsabilităti economice, sociale si de mediu si garantează pentru calitatea produselor sale si securitatea clientilor săi.
În România, Grupul Carrefour numără 112 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 68 supermarket-uri „Market”, si 20 magazine de proximitate „Express”..