|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 01-06-2014 |
ZIZIN - crestere cu 34% a vanzarilor in primul trimestru din 2014
Alte stiri la aceasta categorie
Apemin ZIZIN, unul dintre principalii producători de pe piata apelor minerale naturale românesti, anuntă o crestere a vânzărilor de 34% pentru brandul ZIZIN, în primul trimestru al anului 2014, comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut. Cu o cifră de afaceri pentru brandul ZIZIN de peste 4,5 milioane de euro, compania a reusit să-i mentină acestuia trendul ascendent, pe o piată aflată în usoară scădere.
”Rezultatele înregistrate în primul trimestru al acestui an nu fac decât să certifice eforturile pe care le-am depus până acum pentru dezvoltarea si consolidarea brandului ZIZIN pe piata din România. Cresterea vânzărilor cu 34% pe o piată aflată în usoară scădere demonstrează faptul că oamenii apreciază calitatea apei minerale naturale ZIZIN - extrasă din surse subterane recunoscute, avizate si controlate.”, declară Laura Lazăr, Director Executiv al Apemin ZIZIN.
În 2013, compania a început un proces de reorganizare internă si rebranding, urmărind optimizarea vânzărilor, a distributiei, dezvoltarea departamentului logistic si suplimentarea capacitătilor de productie. Brandul ZIZIN a beneficiat de modificări atât la nivel vizual (logo), la nivel de ambalaj, cât si la nivel de mesaj si comunicare a produsului.
”Început în 2013, procesul de schimbare a brandului ZIZIN se află încă în desfăsurare. Ne-am propus ca în viitorul apropiat să reusim să acoperim toate canalele de distributie din România – traditionale si moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt si mediu, iar una dintre componentele sale se află, în prezent, în implementare – campania de imagine <<Dă cu pace>>.”, declară Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.
Compania Apemin ZIZIN, societate cu capital privat autohton, îmbuteliază sub brandul ZIZIN ape minerale naturale plate si carbogazificate, de o calitate incontestabilă, cu un continut echilibrat de minerale si pH neutru. Apa minerală naturală ZIZIN este disponibilă pentru consumatori în 9 variante de ambalaje, de la 0.5 litri până la 19 litri. De altfel, în 1998, Apemin ZIZIN este compania care a introdus pentru prima dată pe piata din România varianta de sticlă cu volum de 5 litri, creată pentru apa minerală plată.
Investitiile în retehnologizare au făcut posibil ca întreg procesul de exploatare si îmbuteliere a apelor minerale ZIZIN să fie riguros monitorizat si protejat, asigurându-se o existentă durabilă, concretizată prin certificările ISO, IFS si medalia “Marca de aur” pentru “Izvorul vietii” (apă minerală necarbonată), obtinută la “Salonul national al apelor minerale, editia a IV-a, 2002”.
Apemin ZIZIN este o societate cu capital privat autohton, înfiintată în anul 1991, la Brasov. În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri a brandului ZIZIN de 4,5 milioane de euro. În prezent, compania are 120 de angajati, fiind cel mai important angajator din zona arondată localitătii Zizin.
Originară din Masivul Ciucas, în zona de contact a acestuia cu Depresiunea Brasovului, apa minerală naturală ZIZIN oferă un sortiment de produs complet, care cuprinde atât apă minerală naturală plată, cât si apă minerală naturală carbogazificată..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Teodilyn
Gradinita Karin `s Kids din Bucuresti, zona Piata Domenii a fost aleasa noartsa dupa lungi cautari. Am vizitat multe gradinite si m-am oprit la asta pentru ca pe deoparte este intradevar dotata - s...
|
matzcrorkz
ZVqkdG Enjoyed every bit of your blog article.Really looking forward to read more. Will read on...
|
matzcrorkz
oUYoku Looking forward to reading more. Great blog.Really thank you! Want more.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|