Clasificat de Entrepreneur Magazine ca nr. 1 in franciza de training in management si vanzari, conceptul Crestcom ofera posibilitatea conducerii propriei afaceri si atingerii unui nivel de dezvoltare corespunzator obiectivelor stabilite, bazat pe abilitatile si competentele specifice, spun oficialii CHR Consulting, citati de www.SMARTfinancial.ro.
Avandu-si originea in Denver, Colorado, cursurile Crestcom International se adreseaza managerilor, supervizorilor si tuturor persoanelor aflate in pozitie de conducere, raspanditi in companii nationale sau internationale, in prezent fiind traduse in peste 23 de limbi si implementate in peste 50 de state.
Incepand din vara acestui an, Crestcom International a patruns si pe teritoriul Romaniei prin intermediul unui Masterfrancizat. MasterFrancizatul Crestcom Romania demareaza acum procesul de extindere, prin selectia de parteneri francizati ai companiei americane, la nivelul intregului teritoriu al tarii, care sa ofere cursurile Crestcom companiilor locale, in cadrul unei arii de operare prestabilite, in care vor beneficia de exclusivitate.
"Viitorul partener Crestcom trebuie sa fie o persoana dinamica, dedicata acestei afaceri, cu experienta in management/ vanzari/ marketing. Francizatii Crestcom au oportunitatea sa ofere un training de clasa internationala facand parte dintr-o retea dintre cele mai respectate si cu crestere rapida. De asemenea, au oportunitatea de a invata si de a primi referinte din reteaua de francizati care au experimentat aceleasi provocari si oportunitati in conducerea afacerii proprii, precum si avantajul utilizarii unui sistem de training si vanzari testat care ii va ajuta sa porneasca afacerea in forta si eficient", au precizat reprezentantii companiei care detine masterfranciza.
Echipa Crestcom a declarat pentru CHR Consulting ca intrarea in reteaua Crestcom se va face printr-un training initial oferit potentialilor parteneri francizati care se va desfasura in SUA pe parcursul a 7 zile.
Training-ul se va face in baza unui depozit de 2.500 USD care, insa, va fi restituit potentialilor parteneri francizati in cazul in care vor decide ca business-ul Crestcom nu corespunde profilului lor vocational.
Investitia financiara totala necesara pentru preluarea afacerii Crestcom International si operarea ei pe un anumit teritoriu este de aproximativ 45.000 USD. Toate persoanele interesate de acest concept se pot adresa, pentru mai multe detalii, echipei CHR Consulting. (adriana @ francize.ro - persoana de contact Adriana Gioada). CHR Consulting ofera informatii specializate in domeniul francizelor si direct pe noul sau site, www.francize.ro .
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.