transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-12-2006

Franciza Replay - afacere in franciza cu marca italiana de imbracaminte

Franciza Replay - afacere in franciza cu marca italiana de imbracaminte

Replay, o cunoscuta marca de imbracaminte lansata in 1978 de catre Claudio Buziol si compania numita Fashion Box Industries SPA, este propusa de compania ThinkBig Consultants celor ce doresc sa dezvolte o afacere in franciza in Romania. In anul 1987, acesta companie isi extinde activitatea peste granitele Italiei, vanzarile de pe piata internationala ajungand la aproximativ 4 milioane de euro.

Desi brad-ul Replay a devenit cunoscut pentru articolele sale din denim, colectiile s-au imbogatit periodic si s-au adaptat cererilor pietei, ajungand in prezent sa dezvolte linii pentru femei, barbati si copii (Replay&Sons).

Potrivit datelor transmise ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro, dezvoltarea a fost constanta si sustinuta pe mai multe planuri, doar in 1992 numarul magazinelor ce comercializau Replay a crescut cu 16, iar prima reclama televizata a fost difuzata in 1993. In anul 1994 a intrat si in sectorul de lenjerie, iar in 1997 semneaza cu Marcolin S.p.A licenta pentru ochelarii comercializati sub marca Replay Eyes, cifra de afaceri in acel an ajungand la 188 milioane de euro.

Deoarece imaginea unui brand pe piata este sustinuta si de distributie si modul in care ea este prezentata in punctele de vanzare, Replay a acordat acestui aspect o importanta deosebita, deschizand in 1999 primul magazin ce avea un nou concept fata de cele existente, in Italia, la Florenta, iar la sfarsitul aceluiasi an este inaugurat un altul de aproximativ 800 de mp in Milano. In 2001, Replay incheie un parteneriat cu Grupul Hong Kong Sugi Ltd pentru productia si distributia de incaltaminte sub marca Replay si Replay&Sons.



Prin proiectul "Replay Store Concept" sunt inaugurate periodic alte magazine in Italia, Marea Britanie, Germania, Turcia etc, cifra de afaceri ajungand la 230 de milioane de euro in 2003. Noua linie casual dezvoltata de Replay sub numele de We are Replay se lanseaza in acelasi an.

Anul 2004 este un punct important in istoria Replay, acesta consolidandu-si prezenta pe piata din America de Nord prin deschiderea filialei sale din SUA. Acestea sunt doar cateva dintre elementele care justifica impresionanta crestere a profiturilor Replay, la sfarsitul anului 2005, cu aproximativ 40% fata de anul precedent.

In prezent, produsele Replay sunt comercializate in aproape toate tarile din Europa, Orientul Mijlociu, Asia si America. In Romania brand-ul Replay este prezent doar in concept shop in shop, nu exista inca un concept store Replay, articolele sub acest nume fiind comercializate in magazinele Famous Brands.

Deoarece piata de retail din Romania este in crestere, Replay doreste sa-si dezvolte si aici o retea de magazine alegand pentru acest demers sistemul de franciza, spun oficialii ThinkBig Consultants. Locatiile vizate pentru deschiderea unor astfel de magazine sunt centrele comerciale sau locatiile centrale in marile orase.

Francizatul trebuie sa achite o taxa de franciza de 15 000 de euro, redeventa fiind de 5% din CA, iar investitia se ridica la aproximativ 100 000 de euro. Suprafata medie necesara deschiderii unui magazin Replay este de 90-120 de mp. ThinkBig Consultants pot fi consultati pentru mai multe detalii pe site-urile www.franciza.ro sau www.thinkbig.ro sau la numarul de telefon (021) 312 51 41.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar