Franciza Twister, prezenta noua pe piata francizelor IT din Romania, "ofera un concept original si unic de magazine, garantand accesul la marci internationale binecunoscute de specialistii in domeniu, ca si de consumatori", afirma reprezentantii Twister. Magazinul pilot deschis in Bucuresti ofera produse si tehnologii din gama IT si din segmentul entertainment.
"Au fost zile in care vanzarile au depasit pragul de 100 milioane pe zi, ceea ce dovedeste viabilitatea noului concept de franciza si al sistemului. Am avut contacte si cereri de detalii de la foarte multe persoane, si credem ca pe viitor numarul lor va creste. Pana in prezent, 51 de parteneri din reteaua Twister au aderat la sistemul de franciza si 26 din afara retelei", spune Catalin Ionescu, Director Executiv Twister.
Brandul Twister a fost creat in 2002 sub forma unui program dedicat in exclusivitate partenerilor Tornado Sistems, aflati in posesia unui spatiu comercial dedicat. La momentul lansarii francizei, reteaua Twister cuprindea 95 de magazine in 52 de orase ale tarii, din 40 de judete.
Twister a generat 15% din veniturile Tornado, pentru anul 2007, tinta de vanzari a retelei Twister fiind de 26 milioane USD. Pentru urmatorii doi ani, cresterea prognozata este de 20% pe an, veniturile Twister fiind prognozate pentru anul viitor la 32 milioane USD.
Compania isi propune sa deschida 100 de magazine Twister pana la inceputul anului 2009.
Investitia medie pentru deschiderea unui magazin este de 10 mii Euro. Locatiile vizate sunt cele stradale sau in centrele comerciale din orasele cu peste 75000 de locuitori, cu o suprafata medie de 80 mp. Compania continua procesul de recrutare a partenerilor din reteaua Twister si din afara retelei. Franciza Twister a fost lansata in iunie anul acesta de catre Tornado Sistems si este operata de Goodwill Enterprise, companie ce face parte din grupul de firme Tornado.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.