|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 12-11-2008 |
Motor Jeans deschide in 15 noiembrie cea de a 17-a franciza si doreste extinderea in continuare
Alte stiri la aceasta categorie
Din 1992, Motor Jeans si-a dezvoltat ascensiunea si a devenit in scurt timp un brand reprezentativ pe piata confectiilor din denim. "Motor Jeans este unic prin croiala perfecta, moderna si confortabila a "blugilor" Motor, prin calitatea impecabila a denimurilor. Motor Jeans se adreseaza femeilor si barbatilor tineri, eleganti, metropolitani. Motor Jeans reflecta un stil de viata, simbolizand istetimea, calitatea, personalitatea, spiritul si energia lumii moderne", se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.
"Un avantaj oferit potentialilor francizati consta in faptul ca nu percepem nici o redeventa sau taxa de intrare in franciza, deci profitul obtinut ii va apartine in totalitate francizatului, care are si posibilitatea de a-si selecta marfa, francizatul nostru fiind liber sa-si aleaga produsele pe care considera ca le poate vinde, potrivite cu cerintele si piata pe care va activa".
"Un alt avantaj il reprezinta faptul ca oferim posibilitatea francizatilor MOTOR de a lucra cu plata la termen sau la vedere, in functie de posibilitatile fiecaruia. Desigur, pentru plata la vedere avem un discount mai mare dar in situatia in care francizatul este la inceput si nu are posibilitatea de a-si investi toti banii in stocul de marfa, noi suntem flexibili si putem esalona plata, negociind, de comun acord cu clientul, termenele acestor plati. Pentru fiecare produs comandat, clientul nostru primeste din partea noastra pungi gratis in care va oferi produsul achizitionat. De asemenea, in fiecare sezon oferim materiale promotionale : cataloage, brosuri si alte produse promotionale", spun oficialii companiei.
Francizatul Motor Jeans trebuie sa fie un bun investitor, abil, capabil sa coordoneze o afacere profitabila pe termen lung. Sa detina spatiu ultracentral, stradal sau intr-un mall cu o suprafata cuprinsa intre 80-100 mp. Pentru orasele mici, sunt acceptate si suprafete cuprinse intre 40-60 m2, cu conditia ca aceste locatii sa beneficieze de un trafic ridicat si sa aiba un vad comercial foarte bun. Investitia difera de locatia in care viitorul magazin Motor va fi deschis - Mall sau stradal.
"Anul 2008 a fost un an profitabil pentru brandul Motor. Am inaugurat magazine noi in Zalau, Suceava – Iulius Mall si in Piatra Neamt prin intermediul francizatilor si in Bucuresti – Baneasa Shopping Center, Constanta - City Park Mall si Arad - Carrefour Armonia Center prin resurse proprii", declara Angela Utescu, director general Motor Jeans Romania, intr-un interviu pe www.observatorulfrancizei.ro.
Pentru anul 2009, Motor Jeans are deja in proiect deschiderea unui nou magazin Motor in Carrefour Berceni si se doreste intrarea si pe pietele din orasele Ploiesti, Bacau, Buzau, Craiova, Galati, Oradea, Deva, Satu Mare, Rm. Valcea, Drobeta Turnu Severin, Tg. Jiu, Tulcea, Targoviste, Bitrita, Hunedoara, Roman, Calarasi, Alba Iulia, Petrosani, Miercurea-Ciuc, Odorheiul Secuiesc, Sighisoara..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|