Concept de talie internationala, NoName cauta sa se extinda in franciza si pe piata din Romania. NoName a fost fondat in 1984 in Grecia, moment din care devine un factor activ pe piata nationala in designul, manufacturierea si comercializarea articolelor vestimentare care descriu stilul casual purtat de barbatii cu varsta cuprinsa intre 18-35 ani, potrivit unui material CHR Consulting pus la dispozitia ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
"Lansat cu linii vestimentare dedicate cu precadere barbatilor cu varste cuprinse intre 18-35 ani, odata cu tercerea timpului si pentru a raspunde tuturor cerintelor primite atat din piata nationala, cat si internationala, echipa NoName introduce in centrul atentiei si femeia, stilul creat pentru aceasta fiind trendy, fashionable, traducand femeia aflata tot timpul in pas cu moda, activa, dinamica si care se simte bine purtand hainele NoName atat la birou, cat si in oras la intalnirile cu prietenii".
"Culori vii, croieli bine definite, materiale de calitate deosebita si preturi competitive sunt elemente care traduc articolele vestimentare NoName in stilul cel mai intalnit la barbati si femei atat pe piata locala, cat si pe diferite piete internationale. Cu un nume inedit dar care ascunde o calitate deosebita a articolelor vestimentare create pentru consumatorii sai internationali, in prezent colectiile vestimentare NoName pot fi admirate in cele 15 magazine proprii, 10 magazine multi-marca si 6 unitati activand in sistem de franciza localizate in Grecia, Cipru, Beirut. La acestea se adauga si cele 100 de puncte de distributie si vanzare a articolelor vestimentare marca NoName", se arata in sursa citata.
Planul de expansiune teritoriala prin identificarea de parteneri francizati care sa aduca aproape de consumatorii internationali stilul vestimentar NoName este continuat in prezent, echipa NoName avand ca obiectiv pentru acest an deschiderea a unui numar aproximativ de 30 de unitati in franciza, in Romania, Bulgaria, Cehia si tarile arabe si, pe viitor, si in Ungaria.
La nivel national, NoName urmareste identificarea unui partener MasterFrancizat care sa aduca stilul NoName aproape de consumatorii regionali, o persoana ambitioasa, care sa creada in ideea de business NoName si sa se dedice acesteia.
Din punct de vedere financiar, investitia totala initiala necesara pentru deschiderea unei unitati NoName este de aprox. 180.
000 Euro, din care taxa de intrare in reteaua de franciza - 20.000 Euro; alte costuri de start-up relevante: costuri amenajare spatiu – 100.000 Euro, stoc initial de marfa – 60.000 Euro, sistem de gestiune computerizata – 4.000 Euro. Costurile financiare au fost estimate pentru o suprafata recomandata de 200 mp (colectii men and women), localizata de preferinta intr-un centru comercial, cu trafic pietonal intens.
Viitorul partener francizat NoName va beneficia de o serie de avantaje din partea francizorului: colectii pronto moda, asistenta in campania de lansare a marcii NoName pe piata nationala si o promotie la taxa de intrare in reteaua de franciza. Toti cei interesati pot obtine mai multe detalii cu privire la oportunitatea de afacere No Name de la echipa CHR Consulting (persoana de contact: Raluca Stanciu, e-mail: raluca @ francize.ro).
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.