Lansat in anul 1973, in Londra, Pepe Jeans este in prezent unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de jeans din lume, produsele sale fiind distribuite pe 60 de piete din lume, spun oficialii ThinkBig Consultants, pentru ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
"Viziunea promovata de brandul Pepe Jeans este reprezentata de produsele sale care imbina stilul clasic cu cel modern, liniile drepte cu cele intrerupte, cu culori vii, indraznete, adresate omului secolului XXI cu o personalitate nonconformista, dinamica, aflata intr-o continua schimbare, personalitate care se exprima si in hainele pe care le poarta".
Pentru a-si pastra locul ocupat in prezent pe piata, Pepe Jeans dezvolta permanent noi materiale, modele, forme ce urmeaza a fi comercializate in magazinele deschise sub acest nume. Logo-ul Pepe Jeans a fost lansat in 1992, fiind semnatura sub care se gasesc unele dintre cele mai inovative produse din denim. Acest brand a reusit sa se impuna pe o piata in care jeans-ul era asociat cu Statele Unite ale Americii prin campanii publicitare foarte bine construite si prin o identificare cu idealul hainelor de strada.
In 1998, Pepe Jeans SUA a fost cumparat de catre Tommy Hilfiger Corp, in dorinta acestora de a-si extinde gama de produse dedicate femeilor, acest eveniment influentand, prin aportul de stil, si liniile de articole pentru barbati. Colectiile pentru femei imbina elemente vintage si moderne, urmarind in acelasi timp mentinerea unei tinute cool si casual. Colectiile pentru barbati variaza de la stilul clasic englez, aspectul militaresc pana la tinutele specific cosmopolitane ale persoanelor ce calatoresc mult.
Indigo Excentrics este o linie premium de blugi, indigo care poate fi descrisa ca un mix de culturi, fiind contopite mai multe stiluri opuse (cel occidental cu cel oriental), rezultatul fiind crearea unui stil si tinute aparte.
Designul magazinelor Pepe Jeans poate varia respectand fie linia clasica, cu mobilier sobru din lemn, fie un design modern cu scaune si canapele imbracate in material de blugi, cu candelabre, si motive specifice colectiilor.
Pana in prezent, Pepe Jeans nu si-a extins reteaua de magazine in Romania, insa acest lucru se doreste a se realize in cel mai scurt timp, spun cei de la ThinkBig Consultants. Cei ce doresc sa preia acest brand in sistem de franciza trebuie sa dispuna de un suprafata medie de 100 mp, in centre comerciale sau pe artere comerciale din orasele cu peste 100 000 de oameni, investitia pentru deschiderea unui astfel de magazin ajungand la 80-100 000 de euro. La numarul de telefon 021 312 51 41 sau pe www.franciza.ro sau www.thinkbig.ro pot fi solicitate mai multe informatii de la ThinkBig Consultants.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.