Cel mai nou brand din domeniul fast-food - de notorietate internationala - patruns in sistem de franciza pe piata romaneasca este Sr. Patata, un nume care spune in prezent destul de putin, dar care a avut un succes maxim in Spania, tara sa de origine. Sr. Patata este un concept de fast-food inedit ce are la baza bucataria cartofului copt, preparat in 10 moduri, combinat cu un retetar special de salate.
Franciza Sr. Patata a fost importata prin intermediul companiei de consultanta si brokeraj CHR Consulting - investitia pentru operarea primului magazin ajungand la un nivel de peste 170.000 euro, din care 100.000 de euro - taxa de Master franciza. Master francizatul roman, Vlad Filipciuc, 55 ani, investitor autohton, se angajeaza la deschiderea a peste 20 de locatii in Bucuresti si in principalele orase in urmatorii 5 ani, dintre care primele 5 pana la sfarsitul anului 2007.
Urmatoarea locatie a Sr. Patata va fi in Mall Baneasa si se va deschide in toamna acestui an. Conceptul Sr. Patata va imbraca in Romania 2 forme: Top si Express.
Varianta Top va avea la baza o locatie cu o suprafata totala de circa 25 mp pretabila in food court - urilor din marile centre comerciale iar cea Express o suprafata de pana la 10 mp si va fi amplasata in piete, intersectii stradale, statii de autobuz.
"Sr.Patata se adreseaza tinerilor cu varste intre 16-28 ani dar si copiilor si adultilor cu nostalgia gustului traditional de cartofi copti tocmai scosi de la cuptor", a precizat reprezentantul francizei in Romania, Vlad Filpciuc, citat de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Acesta estimeaza o cifra de afaceri de peste 600.000 euro in urmatoarele 8 luni, la un consum de peste 10 tone de cartofi copti acoperiti cu peste 12 tipuri de sosuri originale spaniole.
Master francizatul roman dezvaluie atuurile acestui tip de fast-food: diversitate si un pret accesibil. "Consumatorul nostru de fast food are nevoie de diversitate la un pret accesibil, meniul de la Sr. Patata fiind conceput si adaptat la un pret de 2.5 euro", spune Filipciuc.
Sr. Patata a luat fiinta la Barcelona in urma cu doar 3 ani si a cunoscut o expansiune rapida, ajungand astazi la 20 de locatii pe tot cuprinsul Spaniei, la 3 locatii in Portugalia si una in Andorra. Cifra de afaceri consolidata a grupului in anul 2005 a fost de 24 milioane de euro, cu peste 12 milioane de meniuri pe baza de cartofi.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.