transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Dotari Saloane

piscine gonflabile ieftine

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

GiftIdea.ro - Cosuri Cadou Corporate

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-06-2013

Bilete de avion si pachete de calatorie, rezervate tot mai mult de pe smartphone sau tableta

Bilete de avion si pachete de calatorie, rezervate tot mai mult de pe smartphone sau tableta
 Alte stiri la aceasta categorie

“In 2012, in Romania s-au vandut circa 100.000 de bilete de avion, exclusiv prin intermediul agentiilor de online traveling (OTA), iar pana la finalul lui 2013 estimam o crestere de min. 15% a acestei piete. Asistam la o modificare de la an la an a comportamentului de consum pentru serviciile turistice in Romania, ceea ce inseamna ca in viitorul foarte apropiat romanii isi vor alege si vor rezerva tot ceea ce inseamna bilete de avion sau pachete de calatorie de pe smartphone sau tableta”, declara Remus Visan, Managing Director Paravion Tour – www.paravion.ro.

In anticiparea acestei tendinte, primul site romanesc de servicii turistice si rezervari de bilete de avion online, Paravion.ro deruleaza, pe toata perioada lunii iunie 2013, o ampla campanie de comunicare care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online. 

Astfel, sub sloganul „Rezervi online si pleci airline”, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii – intre care online, radio, OOH (out of home), tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale. 

„Utilizarea unui portal de rezervari, de pe calculatorul personal sau de pe un device mobil precum tableta sau smartphone-ul personal, unde gasesti cea mai buna optiune de zbor, personalizata, dintre sute de oferte ale liniilor aeriene, actualizate in timp real, reprezinta un beneficiu direct pentru consumator, legat de timp si de costuri.

Serviciile de turism ale viitorului, pe care dorim sa le transmitem prin campania pe care o derulam in luna iunie, se desfasoara fara intermediari sau costuri suplimentare, fara cozi la ghisee si un sistem de plata online, rapid si sigur. Acestea sunt caracteristicile care vor face diferenta pe piata serviciilor de turism inteligente, ale viitorului”, spune reprezentantul Paravion.ro.



Paravion deruleaza in acest moment o serie de investitii in platforme de tehnologie menite sa faciliteze si mai mult accesul utilizatorilor la serviciile de online traveling. Investitiile vor fi anuntate in perioada urmatoare, odata cu finalizarea lor.  


Paravion.ro este compania OTA (online travel agency) a grupului Happy Tour – proprietate a GED Capital si liderul pietei de turism din Romania.

In anul 2012, Paravion.ro a primit premiul pentru “Cel mai bun website de rezervari online din Romania” in cadrul celei de-a V-a editii a Galei Premiilor de Excelenta, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference si s-a lansat pe piata turismului online din strainatate prin: Paravion.bg, Paravion.com.cy, Paravion.com.tr, Paravion.es, Paravion.it, Paravion.hu si Paravion.uk.com.

In anul 2013, Paravion.ro a primit sase trofee in cadrul Galei de premii eTravel Awards: doua premii intai, la categoriile Web Reservation System si Mobile Solutions, locul al doilea pentru Facebook Fan Pages si Newsletter si locul trei la sectiunile Facebook Applications si Others, pentru licitatiile Paravion.ro.

Site-ul dispune de Call Center-ul Paravion.ro si de 45 de filtre de siguranta dezvoltate personalizat de catre PayU.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jayem
Ce licitatii???? M-am cuihnti toata ziua sa participa la aceasta licitatie ( dupa ce am primit un e-mail de la voi) si nu am reusit. Am sunat si o domnisoara amabila mi-a spus ca sunt niste probleme tehnice si o sa revina dansa cu un telefon. Lucru care nu s-a intamplat.Sunt doar 9 persoane care liciteaza. Inclusiv programul care gestioneaza licitatia nu este ok. Dupa ce apare ultima suma licitata, dedesupt intr-o fereastra spuneti ultima suma licitata este 1145, liciteaza cu 1 lei sau 2 lei sau 3 lei mai mult. ok licitez si ce apare o alta fereastra in care spuneti suma limita este 2100 lei, licitati cu 3 lei mai mult? trebuie sa achitati aceasta suma, adica 2103 lei. Ce prostie! Oare ce afce OPC-ul???????
Tutrg
dumneavoastra a fost inscris in coucrns.E-mailul de validare a fost trimis catre adresa cu care v-ati inscris in coucrns. Dumneavoastra v-ati inscris textul de mai multe ori aproximativ 5 ori, insa nu era necesar.Deci, sunteti inscrisa in coucrns. nu va faceti griji.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar