In ultimii trei ani, cifra de afaceri a companiei Concept Hotels a crescut de peste 5 ori, de la 175 000 EUR in 2004 la 900 000 EUR in 2006, oficialii companiei estimand o crestere cu pana la 200% in urmatorii 2 ani.
"Ne aflam intr-o piata in plina crestere si dezvoltare. Majoritatea companiilor se extind, cresc si isi maresc portofoliul de produse. Pe termen mediu estimam o crestere a cifrei de afaceri de pana la 500%, corelata cu o consolidare a pozitiei noastre pe piata", a declarat Rozalina Lapadatu, Marketing Manager Concept Hotels.
"De la cosmeticele din sala de baie pana la prosoape, lenjerii, perne si pilote si de la meniurile de restaurant, servetele personalizate sau carucioare pentru servire pana la orice tip de accesorii si signalectica hoteliere, toate produsele comercializate beneficiaza de garantii cuprinse intre 1 si 5 ani".
"Distribuim produse de top de la liderii acestui segment - ADA Germania, IndelB - Grupul Berloni - Italia, Sitin Radici - Due Palme - Italia, Art Menu, Massardi, Towe si multi altii", afirma reprezentantii Concept Hotels. Furnizorii intrunesc standarde de calitate ISO si respecta normele europene in acest domeniu.
In ultima perioada, Concept Hotels si-a adaugat in portofoliul sau clienti precum Club Snagov, Carol Parc Hotel, Grand Hotel Rex Mamaia, lanturile hoteliere Ramada (Bucuresti; Sibiu), Viva Club Spa - Galati, Grand Hotel Ryn, Hotel Clermont - Covasna, Casa Capsa, Hotel Lido.
In perioada imediat urmatoare, Concept Hotels pregateste o serie de contracte cu cateva lanturi hoteliere noi, lucrandu-se in paralel la proiecte de modernizare ale unor hoteluri si la deschiderea de noi hoteluri de catre clientii actuali.
Compania va participa la targul de dotari hoteliere, Romhotel, ce va avea loc intre 18 - 21 octombrie in cadrul complexului explozitional Romexpo din Bucuresti.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.