transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-01-2016

eMAG: In 2016, traficul de pe dispozitivele mobile va atinge 60%

eMAG: In 2016, traficul de pe dispozitivele mobile va atinge 60%
 Alte stiri la aceasta categorie

Comertul online a intrat într-o nouă etapă: tot mai multi clienti preferă să cumpere online de pe smartphone si tabletă. În lunile noiembrie si decembrie, dispozitivele mobile au depăsit, pentru prima dată, pragul de 50% din totalul vizitelor de pe site-ul eMAG (50,2%). Cresterea accelerată a vizitelor de pe smartphone si tabletă va continua si în 2016, ajungând la aproximativ 120 de milioane. Vârful de trafic va fi atins, la fel ca anul trecut, în noiembrie si decembrie, când 60% din vizite vor veni din mobile.

Dacă în 2014, dispozitivele mobile însumau 34,8 milioane de vizite, în 2015 traficul din mobile a crescut accelerat, ajungând la 69,2 milioane de vizite, dublu fată de anul precedent. În paralel, traficul de pe desktop s-a mentinut la o valoare de aproximativ 96 de milioane de vizite. În ansamblu, dispozitivele mobile au fost principalul motor de crestere a traficului total de pe eMAG: în 2015, site-ul a înregistrat cu 27% mai multe vizite fată de anul precedent, urmând ca în 2016 cresterea să fie de 31%.

„Cresterea dispozitivelor mobile vine din dorinta clientilor de a se informa si de a cumpăra de oriunde, la orice oră. În plus, cresterea si diversificarea gamei de produse pe eMAG si accesul facil la produsul dorit au contribuit la această transformare de comportament.

2015 este primul an în care vizitele de pe mobile le-au depăsit pe cele de pe laptop si desktop si avem toate motivele să ne asteptăm si anul acesta la o crestere. Acest lucru se va observa si în comenzile de pe telefon si tabletă unde anticipăm că vom înregistra o crestere de cel putin 30%”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology at eMAG.

Dispozitivele mobile sunt atât o sursă de comenzi, dar si primul pas în experienta de informare si achizitie a clientilor. În 2015, 35% din comenzile primite de eMAG au inclus în procesul de decizie cel putin o interactiune cu smartphone-urile si tabletele.

În ceea ce priveste categoriile de vârstă care utilizează cel mai mult dispozitivele mobile pentru comenzi, datele arată că peste 80% dintre utilizatori au vârste cuprinse între 18 si 44 de ani. Volumul cel mai mare de produse comandate de pe smartphone si tabletă s-a înregistrat în intervalul orar 19:00 – 01:00 (38,4%).
În topul celor mai cumpărate categorii de produse se numără cele pentru copii (cu o pondere de 14,99%), electrocasnicele mici (8,51%) si telefoanele mobile (8,04%), urmate de produsele pentru casă si grădină, beauty si electrocasnice mari. 

Aproximativ 78% dintre vizitele înregistrate pe site-ul eMAG au venit de pe smartphone-uri cu sisteme de operare Android, urmate de iOS (19,6%). În cazul tabletelor, topul este condus de iPad-uri (63,4%). În ceea ce priveste comenzile, ierarhia se păstrează: 74,9% dintre acestea au venit de pe telefoane cu sisteme de operare Android si 66,1% de pe tablete iOS.

Aplicatia eMAG pentru Android si iOS

„Dezvoltarea unei aplicatii de mobil nu e suficientă dacă nu vorbim si de o experientă de utilizare care să pună accent pe viteză, personalizare si calitatea interactiunii. Anul trecut ne-am concentrat eforturile pe simplificarea procesului prin care clientii îsi pot cumpăra produsele dorite de pe mobil si am implementat optiunea de a cumpăra foarte usor cu un simplu swipe pe butonul de comandă. Optiunea a fost foarte apreciată, în special de Black Friday, de clientii care si-au comandat rapid produsele dorite. În plus, aplicatia le dă posibilitatea clientilor de a-si configura liste de produse favorite si am activat si o sectiune dedicată, Promotiile zilei. În perioada următoare, clientii vor vedea tot mai multe beneficii aduse de aplicatia eMAG”, a adăugat Bogdan Axinia.

În 2015, dispozitivele mobile au adus pe site-ul eMAG Bulgaria 30% din traficul total, în crestere cu 150% fată de 2014, si 20% din totalul comenzilor.  În lunile noiembrie si decembrie, vizitele de pe dispozitivele mobile au atins pragul de 38% din total.

si în Ungaria, traficul de pe smartphone-uri si tablete a crescut de trei ori fată de anul precedent, reprezentând 30% din volumul total al vizitelor înregistrate pe site. În ce ce priveste comenzile, 20% au fost făcute de pe dispozitivele mobile. În ultimele două luni ale anului trecut, vizitele de pe mobile au atins pragul de 39% din total trafic.

În primul trimestru din 2015, aplicatia de mobile a fost lansată si pentru eMAG Bulgaria si eMAG Ungaria.

Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pietei de comert online din România si a devenit un lider regional, cu prezentă în Bulgaria, Ungaria si Polonia. De 14 ani investeste constant în servicii care ajută clientii să salveze timp si bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Cu o gamă de produse în continuă crestere atât prin oferta proprie, cât si prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta si comanda orice, de oriunde. Clientii beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finantare în rate prin eCredit, aplicatia de mobil si „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant prin swipe.

În oferta eMAG sunt acum peste 500.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice si cărti, si până la articole pentru copii, casă, grădină, masină si sport.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar