Romtelecom si COSMOTE România anuntă agentiile câstigătoare pentru contul comun. Astfel, GMP se va ocupa de serviciile de creatie, iar Media Investment, de serviciile media. Agentiile au semnat un contract de 2 ani.
Procesul de selectie a fost unul complex, implicând numeroase etape si a beneficiat de suport din partea Grupurilor.
Selectia serviciilor de creatie a inclus unele dintre cele mai importante agentii de pe piata românească, care si-au demonstrat abilitătile, bazându-se atât pe criterii tehnice, cât si financiare. Prin urmare, serviciile de creatie vor fi preluate de GMP. Agentia s-a clasat prima, în functie de următoarele criterii: abordare strategică si creativă, răspuns rapid si eficientă. GMP va furniza servicii de advertising standard (strategie, creatie, servicii clienti, productie de advertising) pentru întreg portofoliul de branduri al companiilor, pentru o perioadă de doi ani.
Pentru serviciile media, cele mai importante cinci companii din industrie din punct de vedere al veniturilor s-au calificat în procesul de selectie.
Agentia selectată a fost Media Investment, ca urmare a evaluării strategiei media, a instrumentelor si metodelor propuse, precum si a preturilor. Media Investment se va ocupa de servicii media si de planificare pentru grupul de companii COSMOTE si Romtelecom, pentru următorii doi ani.
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piata românească de telecomunicatii, Romtelecom ofera astăzi o gamă completă de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet si voce. La finalul primului trimestru al lui 2014, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă si voce, precum si solutii complexe de business ICT.
COSMOTE România avea aproximativ 6 milioane de clienti la 31 martie 2014. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a retelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai putin de cinci ani, COSMOTE România si-a depăsit competitorii în ceea ce priveste acoperirea natională a retelei. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezentă în sud-estul Europei, care are o bază de 15,5 milioane de clienti. .