transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

service frigidere reparatii

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

ponturi pariuri sportive

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-06-2011

400.000 de utilizatori online au urmarit competitia Siemens Amazing Race

400.000 de utilizatori online au urmarit competitia Siemens Amazing Race Prima competiţie românească de tip “Amazing” Race lansată de Siemens România a atins o audienţă de 400.000 de utilizatori online, conform ZeList. Proiectul a avut loc în perioada 23 – 27 mai şi s-a desfăşurat exclusiv prin instrumente ce ţin de social media.

În cadrul celor 5 zile de competiţie, 3 echipe de bloggeri au parcurs un traseu de peste 1.700 de km prin 8 oraşe, în care au descoperit soluţii sustenabile de dezvoltare urbană implementate de compania Siemens în România.

“Conform monitorizării ZeList, în trei săptămâni de campanie, peste 400.000 de utilizatori online i-au urmărit pe bloggerii înscrişi în competiţia Siemens “Amazing” Race. Principalul instrument de social media folosit a fost reţeaua de socializare Facebook, care a înregistrat o audienţă de 150.000 de persoane”, declară Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens România.


Competiţia Siemens “Amazing” Race a fost urmărită şi în mediul offline prin intermediul transmisiunilor TV din ţară. Reportajele difuzate au fost urmărite cumulat de aproape 1 milion de telespectatori.

„Audienţa generală înregistrată de competiţia Siemens “Amazing” Race a depăşit aşteptările noastre iniţiale. Estimăm ca aproximativ 1,5 milioane de români au luat contact cu soluţiile de dezvoltare sustenabilă din marile oraşe ale României, datorită acestui proiect inovator de social media”, a adăugat Dan Sântimbreanu.

Câştigătorul întrecerii Siemens “Amazing” Race a fost Bobby Voicu, consultant în social media. Premiul întrecerii constă intr-o excursie la Copenhaga, cel mai verde “oraş” din Europa, conform primului Index Verde al Oraselor (European Green City Index), efectuat de Economist Intelligence Unit şi Siemens.

Studiul, unic din punctul de vedere al dezvoltării durabile, a fost realizat în 30 de oraşe din 30 de ţări europene şi a fost prezentat de Siemens în 2009 la Conferinţa ONU pentru Schimbări Climatice în Copenhaga.

Alături de Bobby Voicu, participanţi în competiţia Siemens “Amazing” Race au fost Alex Rădescu, blogger pe tehnologie, şi Nebuloasa (Oltea Zambori), blogger generalist.

Prin această campanie, Siemens şi-a propus să informeze publicul cu privire la existenţa soluţiilor de dezvoltare durabilă din marile oraşe din România implicându-l efectiv şi în procesul de conştientizare a necesităţii adoptării acestora în viitor.

Siemens este cea mai mare companie din România care deţine soluţii inovatoare complete în urmatoărele trei sectoare: Industrie, Sănătate şi Energie. Cu o activitate de peste 100 de ani în România, Siemens are sediul central în Bucureşti, şi o prezenţă regională în Braşov, Cluj, Constanţa, Iaşi, Sibiu, Târgu Mureş, Timişoara şi are peste 2.100 de angajaţi..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Adrian Năstase
Informațiile nu sunt credibile, din cauza neprezentării unui raport de monitorizare a traficului pe internet. Din păcate, Siemens vrea să-si facă reclamă ieftină, adică folosind puțini bani. Compania Siemens este în cădere liberă în România, amenințată de mai multe implicații în afaceri oneroase iar la nivel european este cunoscută corupție de la vârful Siemens. Așadar, Siemens nu poate să prostească lumea cu evenimente ieftine...
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar