transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 14-11-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-04-2016

Beko - noua platforma globala de comunicare de brand

Beko - noua platforma globala de comunicare de brand

Beko a lansat o nouă platfomă de comunicare pe termen lung, care pozitionează brandul ca “Partenerul oficial al fiecărei zile” (Official Partner of the Everyday).  

Partenerul oficial al fiecărei zile (Official Partner of the Everyday) va consolida pozitia Beko ca un brand cu adevărat centrat pe consumatori, care sprijină nevoile reale ale acestora în fiecare zi si în acelasi timp celebrează bucătăria ca inimă a casei pentru familiile moderne.

Campania este fundamentată pe întelegerea vietii oamenilor si a nevoilor reale ale acestora, dar si a frustrărilor de zi cu zi. Beko oferă solutii ingenioase printr-o gamă largă de produse rapide si inteligente, ce sunt adaptate la nevoile reale ale oamenilor în fiecare etapă a vietii lor si care le arată că se pot baza pe Beko ca pe un partener în fiecare zi.

O serie de sase spoturi TV va fi creată si difuzată în mai mult de 30 de tări din întreaga lume pe parcursul anului 2016, pentru a lansa campania, în timp ce filmul de imagine de brand va fi promovat pe YouTube în peste 25 de piete cheie. Campania va fi una 360 de grade, incluzând comunicare în print, outdoor, in-store si digital, pentru a creste vizibilitatea campaniei.

Beko va pune în valoare  Parteneriatul premium de 4 ani cu FC Barcelona, pentru a sprijini noua platformă de comunicare. Toate actiunile orientate spre fotbal vor pozitiona Beko ca Official Partner of Play – pornind de la Partenerul oficial al fiecărei zile (Official Partner of the Everyday), dar totodată vor asocia Beko cu reputatia clubului de a juca abil, cu libertate si zâmbetul pe buze, atât pe teren, cât si în afara acestuia. Beko este partenerul oamenilor în fiecare aspect al vietii lor ocupate, sprijinindu-i prin electrocasnice mai rapide si fiabile, oferind astfel consumatorilor mai mult timp si libertatea de "a juca" în fiecare zi în spiritul FC Barcelona.



Ca parte a campaniei Official Partner of Play, unii dintre jucătorii de clasă mondială ai FC Barcelona au fost transformati în animatii jucăuse pentru a pune zâmbetul pe buzele fanilor si publicului larg. Animatiile vor fi integrate în canalele media digitale si social media, inclusiv prin interactiuni în timp real pe parcursul meciurilor mari, cum ar fi  El Clasico (FC Barcelona - Real Madrid) din 2 aprilie 2016 - cel mai important meci de fotbal inter-cluburi din întreaga lume, care este vizionat de mai bine de 500 de milioane de telespectatori la nivel mondial.

Tülin Karabuk, CMO la Beko Global, a declarat: "Beko stie că în fiecare zi există oameni care au nevoie de solutii pentru viata lor ocupată sau pentru elementele neprevăzute de zi cu zi. Prin urmare, ne asigurăm că toate produsele noastre sunt proiectate în concordantă cu nevoile zilnice ale consumatorilor nostri. Suntem Partenerul oficial al fiecărei zile (Official Partner of the Everyday) si suntem încântati să implementăm în următoarele luni la nivel mondial o nouă platformă de comunicare pentru milioane de oameni, începând cu mult asteptatul El Clasico dintre FC Barcelona si Real Madrid de pe Camp Nou din 2 aprilie. La Beko, noi credem că un adevărat partener nu este doar un sponsor - un adevărat partener stă alături de oameni si îi sustine în tot ceea ce fac. Acesta este motivul pentru care Beko este Partenerul oficial al fiecărei zile (Official Partner of the Everyday).
 

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar