transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-06-2014

Brandtailors semneaza rebranding-ul ZUZU, revolutionand arhitectura de portofoliu in categoria de lactate

Brandtailors semneaza rebranding-ul ZUZU, revolutionand arhitectura de portofoliu in categoria de lactate

După rebranding-ul Zuzu din 2010 care a avut drept rezultate consistenta grafică si pozitionarea brand-ului drept un jucător relevant în categoria de iaurt, Brandtailors rămâne alături de Albalact (BVB: ALBZ) în demersul continuu de dezvoltare a brand-ului Zuzu. Procesul de rebranding dezvoltat într-o perioadă de aproximativ 6 luni si finalizat în prima parte a anului acestuia setează premisele dezvoltării portofoliului de produse Zuzu în orice directie strategică în cadrul subcategoriilor pietei de lactate.


Noutatea absolută a proiectului de rebranding Zuzu pregătit de Brandtailors o reprezintă solutia de arhitectură de portofoliu creată conform beneficiilor aduse de produse în viata consumatorului, spre deosebire de solutia mult prea des întâlnită pe piata de lactate din România – organizarea portofoliului unui brand în functie de tipul de produs.

„Rebranding-ul Zuzu la care am lucrat împreună cu echipa Albalact este un „update” pe care multe dintre brand-urile consacrate si valoroase ar trebui să le facă o dată la câtiva ani ca să îsi păstreze leadership-ul de imagine si să se mentină în rigorile unui consumator tot mai rafinat ca educatie vizuală. Rebranding-ul Zuzu este o evolutie profilactică menită să valideze încă o dată faptul că un proces de rebranding eficient este acela care are în centrul preocupărilor sale demersul de a construi si nu tendinta de a face «tabula rasa».”, spune Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors.

Zuzu se identifică în acest moment cu patru game de produse, fiecare având elemente specifice de design:

gama „origins” cu un design aerisit pe fundal alb, cuprinde produsele proaspete pe care consumatorii le cunosc si le apreciază pentru simplitatea si calitatea lor constantă (lapte, lapte cu arome si specialităti din lapte – sana, kefir, lapte bătut);

gama „refresh”, cu un design pe fundal albastru, include iaurturile de băut si de mâncat cu lingurita, atât natur, cât si cu fructe, produse consumate după o masă principală, ca parte integrantă a unei mese principale sau ca gustare între mese, pentru un efect nutritiv rapid si răcoritor;

gama „slim&healthy”, cu design pe fundal verde, a fost destinată să reprezinte produsele cu un puternic fundament rational de consum, produse apreciate de consumatorii atenti la sănătatea lor si la principiile nutritive (continut redus de grăsimi, incluzii de cereale, goji, fructe uscate);

gama „creamy” cu un design pe un fundal visiniu, cuprinde produse cu textură fină si consistentă cremoasă, adresate unui consumator care apreciază intensitatea unui gust rafinat si mătăsos.

„În urma rebranding-ului, design-ul de ambalaj si-a păstrat elementele grafice care si-au dovedit validitatea în procesul de fundamentarea a brand-ului dezvoltat în 2010, elemente de natură să îi asigure recognoscibilitate în relatia cu consumatorii loiali si, în acelasi timp, design-ul marchează raportarea brand-ului Zuzu la categoria de lactate în functie de relevanta atributelor de produs.”, subliniaza Melania Moisi, Creative Director Brandtailors.



Manifestarea grafică a brand-ului Zuzu a devenit plurivalentă astfel încât să poată performa în egală măsură în mai multe sub-categorii de lactate, însă a rămas consistent ca „look & feel”. De asemenea, echipa Brandtailors a îmbogătit sistemul grafic al design-ului de ambalaj Zuzu, păstrând însă un nivel superior de diferentiere între produsele din portofoliu.

Brandtailors este compania de consultantă si design de brand care, în cei 10 ani de prezentă pe piata din România, a lansat aproape 200 de proiecte de branding si design, punându-si amprenta asupra dezvoltării a peste 90 de brand-uri din 48 de industrii diferite.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Shiori
Just wanted to say tahkns. Not able to make shambs this year, first time in six years. Your video totally made my day and put a smile on my face. Cheers homies, and thank you. Have funnnnn !!!!!!!!
matzcrorkz
xSKQSt Really informative post.Really looking forward to read more. Keep writing.
crorkz matz
t1G7Jk Appreciate you sharing, great blog.Really thank you! Really Great.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar