Libra Internet Bank lanseaza campania „Ai bani: Te ajutam sa economisesti mai bine! N-ai bani: Avem solutia!” prin care sunt promovate noile produse ale bancii: Depozitul Blitz cu zero costuri si Contul de Economii.
„Povestea din spatele acestei campanii de economisire a pornit de la ideea de a oferi clientilor un set de produse de economisire avantajoase, indiferent de ipostaza in care se pot afla, fie ca dispun de o suma mare de bani si au nevoie de conditii speciale, fie ca doresc sa economiseasca in mod constant si efectiv”, a declarat Emil Bituleanu, Presedintele Libra Internet Bank.
Depozitul Blitz, pe 7 luni, cu dobanda 4% p.a., poate fi constituit foarte rapid si beneficiaza de costuri zero la comisioane de administrare ale tuturor conturilor curente pe perioada depozitului, precum si comision zero de retragere la scadenta.
Contul de Economii are dobanzi cuprinse intre 2,75% si 3,75% p.a., in functie de optiunile alese de client. Un cont de economii poate fi alimentat oricand, iar in plus se pot stabili reguli de alimentare automata, la o anumita data pe luna sau la fiecare tranzactie cu cardul.
Campania va dura pana la 15 noiembrie 2014 si se adreseaza atat clientilor existenti, cat si clientilor noi ai bancii, care isi deschid un Depozit Blitz.
Detalii suplimentare pe www.librabank.ro/Economisire.
Libra Internet Bank are o retea de 35 de sucursale la nivel naţional si o valoare totala a activelor de 1.33 miliarde RON la 30 iunie 2014.
In primul semestru din 2014, Libra Internet Bank a inregistrat un profit net de 8,5 milioane lei. Astfel, banca isi continua dezvoltarea pe o baza sustinuta de profitabilitate, dupa patru ani consecutivi in care a inregistrat de fiecare data rezultate pozitive. .