transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-09-2015

Divertiland a lansat serialul online Care pe Care

Divertiland a lansat serialul online Care pe Care

Pornind de la promovarea si prezentarea atractiilor unice pe care le propune vizitatorilor, Divertiland, cel mai mare parc de distractii din România, a lansat în premieră pentru segmentul de leisure si entertainment mini-serialul “Care pe Care”, al cărui rol este să evidentieze modalitătile în care publicul se poate distra într-o zi de vacantă în oras.

Mini-serialul “Care pe Care”, regizat de Irina Grigore, se compune dintr-o serie de 8 filmulete, ale căror durată nu depăseste 2.5 minute si care prezintă pas cu pas competitia dintre Cristina si Andrei, doi tineri simpatici care se bucură de atractiile din cadrul parcului, implicându-se în cele mai interesante si amuzante probe, cu recompense si pedepse.

“Strategia de comunicare online si comunitatea construită, ce numără peste 340.000 fani ai paginii noastre de Facebook si peste 500.000 vizitatori unici ai website-ului nostru, ne-au inspirat în lansarea unui produs unic pentru ei, prin intermediul cărora să îi motivăm si inspirăm să vină alături de noi si în mediul offline. Aducerea comunitătii online în offline este una dintre preocupările actuale ale fiecărui brand si în viitorul apropiat vom lansa mai multe proiecte în această directie. Cristina si Andrei sunt două personaje în care ne regăsim cu totii, sunt doi tineri în căutarea distractiei aproape de casă si care se bucură de fiecare dintre atractiile oferite de Divertiland. Mai mult decât atât, Cristina si Andrei sunt si clientii nostri, care au devenit clienti fideli după participarea la acest proiect”, a declarat Irina Popescu, Marketing&Communication Manager, Divertiland.



Pe parcursul competitiei, Cristina si Andrei se întrec pe cele mai spectaculoase tobogane, caută comori ascunse în piscina cu valuri si pe râul lenes, se distrează în timpul lectiilor de surf, la bungee jumping sau la carturi. Recompensele constau în momente de răsfăt în fata unui cocktail sau relaxare la un masaj, însă nimic nu se compară cu alegerea pedepsei pentru cel învins.
 
Provocările pot fi urmărite atât prin cele două canale vizate, Facebook (https://www.facebook.com/DivertilandPark) si www.divertiland.ro, cât si prin intermediul canalului de Youtube al Divertiland.

Divertiland aduce pe piată o ofertă completă de petrecere a timpului liber, prin cele 22 de tobogane inedite pentru toate vârstele, singura piscină cu valuri si unica plajă cu nisip din Bucuresti, zonă specială pentru copii, cu piscină încălzită, structură de tip Bungee Dome si multe alte atractii, atât pentru cei mici, cât si pentru cei mari.

Amplasat în Militari, Divertiland este cel mai mare parc de distractii în aer liber din Bucuresti, care în prezent oferă piscine cu cea mai înaltă calitate a apei, tobogane, singura piscină cu valuri din Bucuresti, plajă cu nisip, singurul lazy river din oras, restaurante, pavilioane acoperite si zone speciale pentru copii.

În primele două sezoane si jumătate de operare, Divertiland a atras peste 250.000 de vizitatori din Bucuresti, orasele dintr-o rază de 120km, dar si din zone mai îndepărtate, precum Bulgaria.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Emrullah
Well there have been instances of HSV I or II being triaemnttsd without an active outbreak. i don\'t think it\'s as common though. HSV I is extremely common and can be dormant for a long time, some people never had symptoms. you may have had this while you were in a relationship with her. it\'s hard saying whether or not you\'ll pass it on. she may already have the virus. just be honest with her.
Peter
This is why the report amonut/day was raised to 10. I usually go through wraiths/stirges every day and be sure to use all of them. Damn hackers. Youre all just lazy asses with no lives.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar