Curs Valutar 23-10-2014 3.4793 lei 4.4166 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

cand se trece la ora de iarna 2014

avocat Timisoara avocati

Curierat rapid Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro

Web Design it exclusiv

Invitatii de nunta

bilete zilnice

meciuri live


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-02-2014

Fabrica de aer curat - a doua editie a competitiei nationale organizate de Junior Achievement Romania si Mega Image

Fabrica de aer curat - a doua editie a competitiei nationale organizate de Junior Achievement Romania si Mega Image
 Alte stiri la aceasta categorie

Junior Achievement România si Mega Image deschid înscrierile pentru cea de-a doua editie a unei competitii nationale de educatie ecologică pentru elevi de gimnaziu. Profesori si elevi din toată tara vor concura pentru titlul Fabrica de aer curat, contribuind la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, prin comportament responsabil si evenimente de mediu în comunitate. Clasa si scoala care vor reusi să aducă cea mai mare reducere totală de emisii de CO2 vor fi premiate în cadrul evenimentului Business Hall of Fame 2014.

Până pe 21 februarie, clasele de gimnaziu se pot înscrie pe www.jaromania.org, prin intermediul unui profesor coordonator, în competitia natională Fabrica de aer curat. Toti participantii vor avea acces gratuit la activităti educationale si training, care să îi pregătească pentru a deveni consumatori mai responsabili de resurse si a reduce impactul negativ asupra mediului înconjurător generat de amprenta individuală de carbon.

Pe parcursul competitiei, elevii vor învăta despre fenomenul de încălzire globală si măsurile eficiente de protectie a mediului înconjurător. Clasele vor aplica apoi în practică cunostintele dobândite si vor acumula puncte pentru scoala lor prin: derularea de actiuni de economisire a resurselor în viata de zi cu zi; luarea de decizii inteligente împreună cu familia privind consumul produselor si organizarea de evenimente ecologice în comunitate (de exemplu: plantarea de puieti de copaci, colectarea selectivă si reciclarea unor diferite tipuri de deseuri, actiuni de ecologizare a unor zone sau obiective locale).

"La Mega Image sustenabilitatea face parte din viziunea noastră, din modul în care am ales să ne desfăsurăm activitatea.

Dorim să protejăm viitorul clientilor, angajatilor si comunitătilor din care facem parte, iar în acest sens platforma "Fabrica pentru un viitor curat" sustine proiecte de reducere a efectului amprentei de carbon asa cum este si proiectul "Fabrica de aer curat" organizat de Junior Achievement România." a declarat Irina Fosa, Manager Proiect Mega Image.

În anul scolar 2012-2013, competitia a implicat 123 de profesori, 6.228 de elevi din 102 scoli si 78 de localităti, participantii reusind să economisească 674,5 tone de CO2.

Editia de anul acesta a competitiei îsi propune să implice cel putin 7.000 de elevi de gimnaziu care să răspundă în mod activ provocării de a economisi echivalentul anual a 6.459 tone de CO2 si a deveni eroi de mediu în comunitatea lor.

Astfel, prin această initiativă educatională, initiatorii proiectului vor contribui la dezvoltarea inteligentei ecologice a elevilor si la valorificarea potentialului lor de a genera schimbări pozitive în comunitate, prin stimularea adoptării unui comportament prietenos fată de mediul înconjurător.

Proiectul Fabrica de aer curat este derulat, pentru al doilea an consecutiv, de Junior Achievement România si Mega Image si include 3 componente care îmbină partea teoretică cu cea practică:


program la clasă (Resursele) care include exemple accesibile din comunitate si mediul înconjurător despre resurse si cum pot fi folosite acestea în mod economic si ecologic; competitie natională; activitate educatională specială – Laboratorul de energie verde – propusă spre derulare în cadrul Săptămânii Să stii mai multe, să fii mai bun! (7-11 aprilie 2014), prin care elevii vor realiza, lucrând în echipă, afise pentru descrierea unui magazin care foloseste eficient energia verde.

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din România cu o retea ce cuprinde 296 magazine în Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Târgoviste si alte orase, sub mărcile Mega Image (168),  Shop&Go (127), AB COOL FOOD (1).

Junior Achievement România, organizatie non-profit, a fost fondată în anul 1993 si este parte a Junior Achievement Worldwide, USA si Junior Achievement - Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare si cea mai dinamică organizatie internatională de educatie economică si antreprenorială. În România, programele JA de tip "learning by doing" se desfăsoară local în parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, institutiile de învătământ si sunt sustinute financiar si cu consultantă de către comunitatea de afaceri.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar