transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Robadel Servicii SRL

Transport caini si pisici

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-12-2011

HapiHap - finalizarea campaniei 1000 de zambete pentru 1000 de copii

HapiHap - finalizarea campaniei 1000 de zambete pentru 1000 de copii
 Alte stiri la aceasta categorie
De sărbători, HapiHap a adus “1000 de zâmbete pentru 1000 de copii” cu sprijinul fundatiei FARA, asociatiei OvidiuRom si asociatiei ACSIS. Copiii care au beneficiat de această campanie vor primi produsele donate de consumatori la începutul lunii decembrie, primele centre vizitate fiind cele din zona Bucurestiului.

Campania “1000 de zâmbete pentru 1000 de copii” realizată sub umbrela brandului HapiHap s-a derulat începând cu jumătatea lunii noiembrie 2011 în centrul Carrefour Orhideea din Bucuresti, oferind consumatorilor români posibilitatea de a oferi un cadou unuia dintre copiii cu vârste de până la 18 ani aflati în grija FARA, Ovidiu Rom si Acsis.

„HapiHap si-a propus să abordeze diferit această campanie: fiecare copil a spus ce îsi doreste si astfel fiecare consumator a putut să aleagă un cadou direct pentru unul dintre beneficiari, cumpărând si donând jucării, cărti de colorat, rechizite, acuarele sau plastilină, după caz. În săptămânile dedicate strângerii de cadouri pentru copii, am avut sansa de a interactiona direct cu consumatorul si ne-a bucurat faptul că românii au îmbrătisat acreastă campanie si au vrut să contribuie într-un număr atât de mare”, a declarat Violeta Niculae, Marketing Manager Titan.

Copiii vizati de campanie se află în grija fundatiei FARA si a asociatiilor OvidiuRom si Acsis, atât în centrele din Bucuresti cât si în alte locatii din tară iar donatiile au avut vizat latura educatională, punându-se accentul pe rechizite si jocuri educative, pe lângă colectarea de jucării pentru cei mai mici dintre beneficiari.

La începutul lunii decembrie, reprezentantii Titan au înmânat produsele copiilor din centrele pe care le-au vizitat din zona Bucurestiului, s-au jucat cu micutii si au încercat să afle mai multe de la ei despre lucrurile care îi fac să zâmbească.

Donatiile pentru centrele din afara Capitalei vor fi înmânate copiilor în zilele următoare, astfel încât fiecare dintre micuti să primească cadoul cumpărat pentru ei de către consumatorii români până la vacanta de Crăciun .

Titan S.A. este o companie cu traditie pe piata de morărit si panificatie, find una din cele mai vechi fabrici de profil din tară.
Compania se numără printre liderii pietei de morărit si panificatie din România, deoarece, de-a lungul timpului si-a diversificat portofoliul de produse si a investit în constructia unei fabrici moderne, cu o capacitate de productie mai mare.

Titan S.A. produce si comercializează: făină, mălai, gris, pesmet, pâine proaspătă, toast, fulgi de porumb si specialităti de patiserie. În prezent, Titan SA. are circa 880 de angajati, locati în cele două centre importante din Bucuresti si Târgu Mures.
Despre fundatiile si asociatiile beneficiare

Asociatia pentru o Comunitate Solidară si Interventie Socială - ACSIS s-a constituit în 2004 ca persoană juridică de drept privat, neguvernamentală, fără caracter politic sau religios, cu caracter nonprofit si functionează sub umbrela a 4 valori: responsabilitatea, educatia continuă, unicitatea si solidaritatea.

„Asociatia ACSIS sprijină familiile cu risc social crescut, pentru a preveni separarea copilului de familie. Beneficiarele sunt în special mame care se confruntă cu multiple dificultăti: respingere din partea familiei de origine/extinse, lipsa veniturilor necesare acoperirii nevoilor de trai, lipsa sprijinului din partea partenerului, lipsa educatiei, mame singure, mame adolescente. Până în prezent, 2033 de mame au beneficiat de serviciile sociale ACSIS, iar 2958 copii au rămas alături de mamele lor datorită sprijinului primit” a declarat Maria Neagoe, coordonator proiect

Fundatia FARA România este o organizatie neguvernamentală care de peste 20 ani oferă servicii complexe copiilor si tinerilor dezavantajati în judetul Suceava, llfov si mai recent Satu Mare.

Aceste servicii acoperă o gamă largă de nevoi de la găzduire, educare, reabilitare si recuperare, instruire si dezvoltare a abilitătilor de viată independent până la încadrarea în muncă a copiilor si tinerilor proveniti din institutiile de ocrotire sau aflati fără îngrijirea familiilor biologice, dar si copiilor si tinerilor adulti cu dizabilităti sau nevoi speciale dizinstitutionalizati sau din familii.

"Misiunea Fundatiei FARA este furnizarea de servicii sociale pentru acei copii uitati, pentru tineri si familiile lor care nu le pot asigura o viată decentă, atingerea potentialului de care sunt capabili, iesirea din cercul sărăciei, integrarea în viata socială si economică prin promovarea valorilor crestine si speranta în viitor" a declarat Ramona Gotteszman - Director FARA Romania

Misiunea Ovidiu Rom este de a integra fiecare copil sărac între 3 si 6 ani din România în sistemul de învătământ pentru a le oferi sansa să devină membri activi ai societătii. Leslie Hawke si Maria Gheorghiu au initiat primul lor program--instruirea femeilor sărace si asigurarea accesului la educatie pentru copiii lor - în Bacău, în 2001. În 2004, Hawke si Gheorghiu au fondat ONG-ul Asociatia Ovidiu Rom si au extins programele lor si în Bucuresti.

Leslie Hawke, Presedintele Asociatiei Ovidiu Rom a declarat: “În ultimii zece ani am dezvoltat o strategie ce integrează educatia progresivă, implicarea comunitătii locale, un mediu prielnic de învătare si participarea părintilor. Un element cheie al succesului nostru a fost sprijinul material oferit familiilor care, fără acest stimulent, ar amâna trimiterea copiilor la grădinită din cauza obisnuitei, sărăciei sau nepăsării. Scopul nostru final este introducerea acestui subiect pe agenda publică în calitate de prioritate natională majoră, astfel încât fiecare copil sărac din România, cu vârsta între 3 si 6 ani, să fie înscris în sistemul educational, pentru a beneficia de sansa de a deveni un membru activ al societătii.”

Programul Fiecare Copil în Grădinită este implementat în 36 de locatii, din 20 de comunităti, sprijinind în prezent 1400 de copii săraci cu vârste cuprinse între 3 si 6 ani să meargă la grădinită, pentru ca mai apoi să înceapă scoala cu succes. Proiectul este finantat în mare măsură de către sectorul corporativ român. Programul Fiecare Copil în Grădinită reliefează importanta educatiei timpurii, având obiectivul de a include acest subiect pe agenda publică în calitate de prioritate natională majoră..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar