transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-12-2011

Heineken incurajeaza consumul responsabil prin campania globala Sunrise belongs to moderate drinkers

Heineken incurajeaza consumul responsabil prin campania globala Sunrise belongs to moderate drinkers Heineken a lansat o campanie la nivel global, intitulata „Sunrise belongs to moderate drinkers”, pentru a incuraja consumul responsabil. Aceasta initiativa, care comunica in jurul marcii internationale de bere premium, face parte din campania internationala premiata „Open Your World”, care promoveaza un mesaj aspirational legat de consumul responsabil si adresat consumatorilor adulti. Heineken a ales sa lanseze acest program in sezonul sarbatorilor de iarna, pentru a maximiza relevanta si impactul acestor mesaje.

Campania este promovata pe diverse canale media online si offline, cu un accent puternic pe social media. Astfel, milioane de consumatori Heineken din intreaga lume pot viziona spotul TV Sunrise pe diverse posturi TV, pe contul de Youtube Heineken® si pot accesa aplicatii digitale interactive pe pagina de Facebook a brandului. In spotul noii campanii, eroul legendar Heineken® se bucura de toate oportunitatile unei petreceri fabuloase intr-o maniera responsabila, optand de la un moment al noptii pentru a bea apa in loc de bere, si ajunge sa savureze un rasarit de soare spectaculos alaturi de starul petrecerii, renumita DJ Audrey Napoleon.

Alexis Nasard, Chief Commercial Officer Heineken, spune: “Heineken are atat oportunitatea cat si responsabilitatea de a incuraja consumul moderat de alcool. Aceasta abordare progresiva se distinge fata de campaniile traditionale cu acelasi mesaj, demonstrand ca un consum moderat poate fi aspirational. ‘Sunrise belongs to moderate drinkers’ este un pas natural in angajamentul nostru pe termen lung de a incuraja consumul responsabil”.


"Nu exista limite, atunci cand iti cunosti limitele. Acesta este mesajul pe care il transmite spotul Sunrise. Vrem sa demonstram ca a consuma Heineken cu moderatie poate fi o parte integranta din petrecerea timpului alaturi de prieteni, din a cunoaste oameni noi si a trai noi experiente, pana la punctul culminant in care un rasarit de soare spectaculos vazut alaturi de starul petrecerii, Audrey Napoleon, cea mai populara femeie DJ din lume”, explica Cyril Charzat, Senior Director, Global Heineken Brand.

Campania ”Sunrise belongs to moderate drinkers” a fost sprijinita de o serie de activitati experimentale si digitale. Incepand din 28 noiembrie, campania a fost lansata printr-un teaser in patru orase din lume: Londra, Ho Chi Minh, Rio de Janeiro şi San Francisco. Canapele cu eticheta #MySunrise (Rasaritul meu) au fost strategic plasate in locatii de unde se putea admira cel mai bine rasaritul. Consumatorii au fost incurajati sa posteze poze cu cel mai frumos rasarit pe care l-au vazut, punandu-le tagul #MySunrise si trimitandu-le pe pagina de pagina globala de Facebook Heineken.

„Si la noi, in Romania, Heineken®  te provoaca sa consumi responsabil si sa petreci pana in zori, sa prinzi rasaritul de soare in cel mai spectaculos loc din Romania si sa-l impartasesti cu intreaga lume, in aplicatia de Facebook MySunrise si pe Twitter sub hashtagul #MySunrise. Invitam Romania sa invadeze harta rasariturilor de soare prin fotografiile postate de cei mai inspirati consumatori Heineken”, a adaugat Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands Heineken Romania.

Imagini cu rasarituri vor fi distribuite pe pagina de Facebook Heineken si integrate intr-o aplicatie dinamica de Facebook, care va cartografia pozele cu rasarituri postate de consumatorii din toata lumea, pe baza locului in care au fost facute fotografiile. In fiecare saptamana, cele mai inedite imagini care surprind rasarituri de soare vor fi postate pe wall-ul paginii de Facebook Heineken si pe Twitter, sub hashtagul #MySunrise intre 12 decembrie si 2 ianuarie.

Heineken este berea internationala, consumata cu aceeasi placere in aproape toate tarile de pe glob. Este savurata de tinerii urbani, deschisi catre nou si cosmopoliti..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Sevgi
How fucking surispred am I to have seen FNM in Tel Aviv tonight?-I live in the US- I am in Israel for a few months with my Israeli girl friend having our baby.- I found out a month ago FNM was playing here tonight.- Our baby's due date was August 27th so I didn' t bother getting a ticket.-Sept 1st, the baby is late, the show is sold out and my girl's cousin has a ticket. She gave me the fucking ticket people!!!Let me tell you that show was fucking tremendous from start to finsish. Patton's voice has not changed in fact the dude looks like he has not aged in 20 years. I love this band. I love the music they played. And YES it was EVERYTHING you would have wanted to here. They played it ALL.-And Patton was pimpin in a red suit.- now i have to go and have a baby with my girl. thank you baby for holding out for daddy.what an awesome time in my life. whoa!
Luis
superb clipul.Cred ca toti ar tbeuri sa ne aducem aminte de copilul din noi si sa luam din increderea lui in propria persoana, si atunci vom putea realiza mult mai multe, pentru ca nu am mai fi atat de tematori de eventualitatea unui esec.
Elouise
BION I'm iprmessed! Cool post!
Jodecy
These tpiocs are so confusing but this helped me get the job done.
nu
nu cred ca se pot compara bauturile cu tigarile... poate doar cele spirtoase. vinul si berea au si parti bune dovedite, daca sunt consumate moderat. eventual, se pot constrange producatorii de alcool ca, legal, sa poata sa se promoveze doar prin sponsorizari legate de evenimente (culturale sau nu)
nico
laudabila aceasta initiativa a Heineken, insa cred ca ar trebui interzisa cu desavarsire orice fel de publicitate la bauturile alcoolice (la fel cum s-a procedat, cu ani in urma, cu tigarile).
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar