transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-02-2016

MullenLowe a castigat pitch-ul de creatie organizat de Farmec

MullenLowe a castigat pitch-ul de creatie organizat de Farmec

MullenLowe este noua agentie de creatie a companiei Farmec, fiind declarată câstigătoarea unei licitatii organizate la sfârsitul anului trecut. „Comunicarea produselor cosmetice este o continuă provocare: jucătorii vin constant cu concepte creative variate, iar clientii nostri sunt din ce în ce mai informati, mai sofisticati, mai pretentiosi. stiam că agentia câstigătoare va fi cea care ne va dezvolta un concept creativ relevant în acest context de business, iar echipa MullenLowe ne-a arătat că are toate resursele necesare pentru a oferi brandurilor noastre acel twist creativ care le va asigura memorabilitate”, spune Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.

MullenLowe va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul Farmec, din perspectivă integrată, strategică si creativă.

„Nationalisti sau nu, suntem cu totii români în echipa MullenLowe si, firesc, ne bate inima pentru brandurile românesti puternice, cu traditie. Iar Farmec este cu sigurantă unul dintre brandurile cel mai puternic ancorate în sufletul si mintea românilor. Suntem foarte mândri că Farmec a ales echipa noastră, privim cu responsabilitate acest parteneriat si suntem convinsi că vom scrie împreună file frumoase din istoria super brandului Farmec”, adaugă Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe România.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale si moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internationale ale proceselor de fabricatie si comercializează produsele din portofoliu în peste 30 tări.

Istoria modernă a companiei începe în anul 1967, când Farmec devine primul producător de creme si emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România. Produsele se adresau femeilor ajunse în pragul vârstei de 40 de ani, când tenul arată primele semne de îmbătrânire.

Portofoliul companiei însumează câteva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS si OBSESIE. Produsele companiei FARMEC se regăsesc în supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din tară sau pot fi comandate online, la preturi accesibile in raport cu calitatea, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar