Banca Transilvania vine pe piată cu o ofertă dedicată IMM-urilor: gratuitate timp de 12 luni la servicii pentru noii clienti, precum si discount-uri destinate IMM-urilor care lucrează deja cu BT.
IMM-urile care aleg în perioada 24 februarie - 31 martie 2015 să lucreze cu Banca Transilvania beneficiază de gratuitate, timp de 12 luni, la toate serviciile necesare începerii unei afaceri sau dezvoltării unor idei de business.
Oferta Băncii Transilvania se referă la gratuitate pe o perioadă de 12 luni la primele 10 operatiuni bancare/lună; pentru abonament pe un an la BT24 Internet Banking si Mobile Banking, respectiv pentru deschiderea si administrarea contului curent.
Prin această ofertă sunt încurajate recomandările: dacă un client IMM nou recomandă băncii alte trei IMM-uri prin intermediul site-ului www.totulpentruimm.ro, acesta va avea acces la servicii BT gratuite pe o perioadă mai mare, adică timp de doi ani, în loc de unul.
IMM-urile care lucrează deja cu BT beneficiază de pachetele de produse IZI/IZI+ cu 50% discount, la pretul de 10 lei, respectiv de 20 lei, pe o perioadă de 12 luni de la accesarea acestora.
Oferta este destinată inclusiv persoanelor fizice deoarece antreprenorii care reprezintă firmele care devin clienti BT în cadrul acestei campanii vor beneficia de gratuităti la o parte din serviciile băncii.
Aproximativ 177.000 de IMM-uri sunt clienti ai Băncii Transilvania, reprezentând 40% din întreprinderile mici si mijlocii active din România.
Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania: “Sustinem IMM-urile nu doar ca institutie de creditare, dorim să fim partenerul de afaceri al acestora, prin serviciile financiare oferite si prin accesul facil la canale alternative. Din acest punct de vedere suntem un trendsetter în colaborarea cu clientii si viitorii clienti IMM, contribuind la cresterea gradului de bancarizare a acestora, fiscalizare si eficientizare. În 2015 tintim o crestere cu 8% privind creditarea IMM si lansarea a 5 produse noi, dedicate antreprenorilor”.
Andrei Dudoiu, Director General Adjunct – Companii, Banca Transilvania: “Specializarea, echipa si focusul ne-au ajutat ca în 2014 să acordăm credite noi pentru IMM-uri, în valoare de 6,8 miliarde lei, sumă care depăseste valoarea portofoliului de credite IMM al Băncii Transilvania de dinainte de criză, din 2008. Tot anul trecut am deschis 15.000 de conturi IMM noi, iar rulajele prin banca noastră au depăsit 100 de miliarde lei”.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de 9,7%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aprozimativ 530 de sedii si 1,89 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondială. .