În perioada 2 octombrie 2014 - 4 februarie 2015, clientii magazinelor Carrefour beneficiază de reducere de 70% la toată colectia de textile de baie Agatha Ruiz de la Prada prin colectarea de puncte la casa de marcat, în cadrul primului program de fidelizare clienti.
”Îi invităm pe români să dea culoare casei prin aceste produse inedite din colectia Agatha Ruiz de la Prada! Ca de fiecare dată, încercăm să ne surprindem clientii cu unele dintre cele mai bune oferte în ceea ce priveste raportul calitate-pret, iar acest program este un nou mod de a le multumi celor care ne aleg întotdeauna'.” a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.
Colectia de produse Agatha Ruiz de la Prada, disponibilă exclusiv în hipermarketurile Carrefour si pe www.Carrefour-Online.ro, cuprinde 4 tipuri de textile de baie în culori calde, moderne si elegante:
Prosop maxi (100% bumbac 90x160 cm) pentru toate clipele de relaxare, foarte moale la atingere, perfect pentru folosire zilnică
Set de 2 prosoape de baie (100% bumbac 30x50 cm + 50x90 cm) pe cât de pufoase, pe atât de absorbante
Prosop de baie (100% bumbac 70x140 cm) delicat si colorat ca toate zilele minunate, numai bun de folosit după dus, piscină sau chiar la plajă
Halat de baie disponibil în mărimile S si M, în două culori pufoase
Mecanismul campaniei în hipermarketuri:
Clientii vor putea beneficia de o reducere de 70% la produsul dorit aflat în promotie prin colectarea pe talonul special a 5 puncte.
La fiecare 25 de lei din valoarea cumpărăturilor achitate, clientii vor primi câte un punct.
Punctele vor putea fi colectate la casa de marcat în perioada 2 octombrie 2014 – 21 ianuarie 2015.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi.
În fiecare zi, acesta primeste în magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse si servicii la preturi echitabile.
În România, Grupul Carrefour numără 163 de magazine dintre care 26 hipermarketuri „Carrefour”, 82 supermarketuri „Market”, 47 magazine de proximitate „Express”, 7 magazine de proximitate „Contact” si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro..