transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-04-2014

Reteaua de farmacii DONA, proces complex de rebranding

Reteaua de farmacii DONA, proces complex de rebranding

Reteaua de farmacii DONA investeste 15 milioane de euro intr-un proces complex de decorare si reamenajare a unitatilor DONA, in urmatorii 4-5 ani. Prima farmacie cu un design nou a fost deja lansata – DONA Liviu Rebreanu. Pâna la sfârsitul anului vor fi gata peste 50 de farmacii strategice din Bucuresti si din tara. Noul slogan DONA, comunicat de la inceputul lunii martie - „o farmacie cum toate ar trebui sa fie” – este acum declinat si la nivelul identitatii vizuale. Dincolo de obiectivele de imagine, eforturile de promovare urmaresc sustinerea planurilor ambitioase de dezvoltare, respectiv atingerea unui numar de 300 de farmacii pâna la finalul anului 2016. Lantul de farmacii se situeaza in top 3 cele mai mari retele de farmacii din România.

„Dupa o perioada in care ne-am concentrat preponderent pe tot ceea ce inseamna servicii – pregatirea continua a farmacistilor, actualizarea preturilor in vederea cresterii accesibilitatii, extinderea retelei si oferirea unui portofoliu cât mai complet de produse si servicii de sanatate, a venit momentul sa improspatam si imaginea brandului. Investim intr-o noua campanie de imagine care ilustreaza viziunea noastra despre cum trebuie sa arate o farmacie adevarata”, a declarat Ovidiu Wencz, Director General DONA. „Pacientii nostri au raspuns foarte bine la mesajele noii campanii.

Dupa o luna si jumatate de promovare intensa, traficul in farmacii este situat pe un trend ascendent, la fel si numarul de pacienti si cel de retete eliberate”, a completat Ovidiu Wencz.

Campania de imagine DONA, „o farmacie cum toate ar trebui sa fie”, a fost declinata intr-un mix de promovare ce include: spoturi TV si radio nationale, presa scrisa, o campanie de OOH (out of home) concentrata in Bucuresti si in marile orase, social media si activitati BTL (below the line). Campania de rebranding a fost realizata cu sprijinul agentiilor Publicis (ATL), Optimedia (media buying) si Free Communication (PR si BTL).

„Românii isi doresc de la o farmacie o oferta extinsa de produse, avantajul proximitatii, farmacisti profesionisti care sa le ofere sfaturile necesare si preturi bune. DONA le asigura deja pacientilor sai toate aceste beneficii. in plus, de acum le daruim un design mult mai placut pentru farmaciile noastre, mai mult confort, mai multa intimitate si un spatiu prielnic consilierii. Ne-am bucurat sa constatam ca studiile de piata pe care le-am comandat au relevat ca mesajele noii noastre pozitionari sunt potrivite cu perceptia asupra brandului DONA – o companie apropiata de oameni, flexibila, cu oferte adaptate nevoilor lor si o atitudine profesionista a farmacistilor nostri”, a explicat Radu Dumitrescu, Director de Marketing DONA.

Prima farmacie redeschisa cu un concept vizual nou este DONA Liviu Rebreanu, cu program non-stop. Investitia in redecorare s-a ridicat la suma de 50.000 de euro. Firma care s-a ocupat de design, aleasa in urma unei licitatii la care au participat atât firme românesti, cât si internationale, este MATIUS Studio, specializata in arhitectura si branding de retail.

Noul design a avut in vedere in primul rând imbunatatirea experientei consumatorilor in farmacia DONA, dar si sporirea gradului de confort al farmacistilor. Au fost optimizate spatiile de expunere, au fost regândite punctele de interactiune cu pacientii, astfel incât sa faciliteze o comunicare cât mai eficienta, s-au imbunatatit solutiile de iluminare. Per ansamblu, farmacia are un aspect modern, dar totodata primitor si cald. Nu in ultimul rând, reamenajarea a urmarit principii verzi din punct de vedere al consumului de resurse in farmacie. Alte circa 50 de unitati strategice, cu trafic important, vor fi redecorate pâna la sfârsitul anului, in Bucuresti si in tara.

DONA este una din cele mai mari retele de farmacii, cu capital integral românesc, având o experienta de peste 20 de ani pe piata locala. Compania are peste 1.500 de angajati, numara peste 240 de farmacii si deserveste lunar mai mult de 1 milion de pacienti din toata tara.

Matius Studio este singurul studio de arhitectura din România specializat exclusiv pe arhitectura si brandingul de retail. MATIUS reprezinta un nucleu de 8 oameni, care modeleaza pâna la 15% din magazinele fiecarui mall deschis in România. in fiecare saptamâna, in România, se deschide un proiect desenat de MATIUS. Printre magazinele aflate in portofoliul MATIUS se numara proiectele de indigenizare Jolidon, Jacadi, Killtec, Oxybul, Benvenuti, Lacoste, Frey Wille, Lancel, dar si magazinele de concept F64, Noriel, Animax, Petit’s, Agnes Toma, Autograf, JPB Tabac sau Cade.

in 2013, Grupul Publicis România a inregistrat o cifra de afaceri de 18 milioane euro, departamentul de Digital având o spectaculoasa crestere de 118% fata de anul precedent. in ceea ce priveste campaniile realizate de PUBLICIS in ultimele 12 luni, acestea au impletit cu succes strategia, creatia si digitalul cu eficacitatea si inovatia. Printre cele mai relevante campanii recente se numara: Nescafé 3 in 1, “Traieste la timpul prezent”;  Orange TV, campania “Televiziunea se schimba cu Orange”; Pegas, “Internetul Poporului”; Nutrivet, “Cat” si “Dog”; Politia Româna, “seatbeltb00bing” si Maggi, “Detergentul”.

Free Communication este o agentie de relatii publice independenta, infiintata in anul 2002. Misiunea agentiei este de a promova, sustine si proba puterea PR-ului ca instrument eficient de constructie si management al reputatiei corporatiste si de marca pe piata din România. Printre clientii permanenti ai Free Communication se numara Credit Europe Bank, Doly-Com, Farmaciile DONA, Immpuls, InPost, JEREMIE (European Investment Fund), Mazda, Panasonic, PostMaster, Sanofi&Zentiva, Selgros, SEQR si Wizz Air. incepând din 2012, agentia face parte din CEE Alliance for Strategic Communications (CEEASC), o retea regionala de PR care mai include agentii independente din Ungaria, Polonia, Cehia si Slovacia.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
big dilbos
YokTia I?d need to examine with you here. Which isn at one thing I normally do! I get pleasure from studying a submit that can make folks think. Additionally, thanks for permitting me to remark!
big dildos
Gj3CXw Usually I don at read post on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite nice post.
big dildos
Im no expert, but I think you just made an excellent point. You clearly know what youre talking about, and I can really get behind that. Thanks for being so upfront and so honest.
fiverr photo
gibiY3 I reckon something really special in this website.
coco service fiverr
czJJQ2 I truly appreciate this blog article. Cool.
fiverr cocoservice
TI7osW This post is genuinely a good one it assists new internet visitors, who are wishing in favor of blogging. Here is my homepage votre tache
xrTzlGzUGWRqvfC
G55Dlg
crorkservice
QvpqoF Ollie Bizarro Everything is very open with a precise description of the issues. It was definitely informative. Your site is extremely helpful. Thanks for sharing!
fiverr seo
2TB0aL Thanks for the article post.Thanks Again. Really Cool.
crork service
jZSpkz There is perceptibly a bunch to know about this. I suppose you made some nice points in features also.
crorkz matz
lJOxfj wow, awesome blog article.Much thanks again. Awesome.
link building
W2qE5o I appreciate you sharing this article.Thanks Again. Want more.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar