transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-02-2016

Superbrands Romania - 10 ani de promovare a excelentei in branding

Superbrands Romania - 10 ani de promovare a excelentei in branding

Superbrands România sărbătoreşte un deceniu de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding,  moment de referinţă marcat festiv prin Gala Superbrands organizată în onoarea marilor branduri ale României. Evenimentul aniversar a găzduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă derulate pe tot parcursul anului 2015, precum şi lansarea celei de a şaptea cărţi Superbrands pentru România.
Graţie brandurilor puternice intrate în program, Cartea Superbrands reprezintă un instrument de referinţă privind potenţialul României, precum şi pentru publicul  interesat de o piaţă şi un stil de viaţă dominate de criterii precum calitatea, diferenţierea şi reputaţia.  

Valorile unui Superbrand: creativitate, consecvenţă, onestitate şi promisiuni îndeplinite faţă de consumator

Ariel, Bonduelle, Borsec, Carlsberg, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Gerovital, Lidl, Lufthansa, MedLife, Mobexpert, NIVEA, OMV, Orange, Pampers, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Scotch Brite, Sensiblu, Telekom, Tuborg, UniCredit Bank, Urgent Cargus sunt cele 25 de branduri din diverse industrii şi domenii de activitate care au primit trofeele Superbrands în ediţia 2015/2016 a programului.

Printr-o cultură de branding dezvoltată creativ şi strategic într-o piaţă acut concurenţială, precum şi prin plasarea strategică a clientului-consumator în centrul atenţiei, brandurile desemnate Superbrands în ediţia actuală au adus încă o dată creativitatea românească  pe cel mai înalt podium.

Performanţă onorată la superlativ:

Invitaţii speciali ai Galei  Superbrands, Norbert Lux,  Director general Superbrands Germania şi Maxim Behar, Preşedinte al ICCO (International Communications Consultancy Organisation) au înmânat trofeele Superbrands la eveniment alături de reprezentanţi ai Consiliului Onorific Superbrands.

Honorary recognition

Trofeul Superbrands Honorary Recognition, intitulat la această ediţie Most Admired Business Personality in Romania a fost oferit lui Steven van Groningen ─ Preşedinte şi CEO al Raiffeisen Bank. Acestuia i s-a adus astfel o recunoaştere publică  pentru contribuţia sa meritorie la procesul de schimbare a României, prin proiecte şi realizări  excepţionale în activitatea profesională, precum şi pentru implicarea sa în cauze sociale. Laudatio pentru acest moment deosebit a fost susţinut de către Sorin Mîndruţescu, Director General al Oracle România.



Premiile speciale prilejuite de aniversarea Superbrands 10 ani au fost acordate companiei DHL ─ pentru performanţa de a fi prezentă în toate ediţiile Cărţii Superbrands pentru România, Procter & Gamble – pentru că a reuşit sa păstreze cea mai înaltă poziție pentru Pampers şi Ariel în câteva programe consecutive, precum şi cel mai mare număr de branduri în Top 15 de-a lungul ediţiilor Superbrands în Romania, şi, respectiv companiei Telekom ─ pentru reuşita de a  impune publicului cultura sa de branding, într-un timp record de la intrarea  pe piaţa românească.

Secţiunea Guest Brands a onorat în acest an nume precum ArtMark, Business Review şi Uber, reprezentând branduri remarcabile în domeniile în care activează, în România, prin profesionalism şi creativitate. Premiul Superbrands oferit casei de licitaţii de artă ArtMark a fost înmânat de către reprezentanţii Superbrands lui Horia Roman Patapievici.

Gala Superbrands, desfășurată la J.W. Marriott Hotel, s-a bucurat de participarea a aproximativ 170 de persoane din rândurile companiilor premiate, precum şi din mediul de afaceri, cultural şi diplomatic, jurnalişti, alţi invitaţi speciali şi a fost moderată de către Colin Lovering, Preşedinte al British Romanian Chamber of Commerce, în calitate de Maestru de Ceremonii al unei seri dedicate creativităţii şi performanţei brandurilor din România.

Artista Irina Sârbu and Band, coordonaţi de mentorul Florian Lungu, au menținut seara de gală într-o atmosfera caldă.

Evenimentul a fost organizat de către BDR Associates, agenţia de comunicare strategică, care administrează programele Superbrands  pentru România încă din 2005.

10 ani de excelenţă în branding pentru Superbrands România în cifre:

7 programe Superbrands, 7 cărți Superbrands (5 ediţii Consumer Superbrands şi 2 ediţii Business Superbrands)

Peste 1500 de brand-uri din aproximativ 50 de domenii jurizate în cadrul fiecărei ediţii

250 de poveşti de succes spuse de brand-uri în cadrul cărţilor Superbrands

96 de personalităţi ale mediului de afaceri din România în Consiliul de onoare Superbrands

Colaborarea cu Ipsos şi Nielsen, două dintre cele mai prestigioase institute de cercetare din lume

Peste 20.000 de cărţi Superbrands distribuite la nivel naţional şi internaţional

Programele au adus recunoaştere pentru mai mult de 180 de Brand Guardians din diverse companii şi domenii de activitate, speciaişti în branding, marketing şi comunicare, care au contribuit la succesul brandurilor pe piaţa din România.

Organizaţia Superbrands operează în peste 80 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 20 ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor Superbrands care omagiază reputaţia brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.

Intrată şi în România în 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia Superbrands dezvoltă programe dedícate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Programele derulate până acum, care includ cinci ediţii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2013, 2015) şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 250 de modele de success în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit 96 de specialişti şi profesionişti în management, marketing, comunicare, branding şi alte domenii. Mai mult informaţii despre programul Superbrands România sunt disponibile pe www.superbrands-romania.com.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar