transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-09-2014

Telekom s-a lansat oficial pe piata din Romania, ca brand comun pentru Cosmote si Romtelecom

Telekom s-a lansat oficial pe piata din Romania, ca brand comun pentru Cosmote si Romtelecom

Clientii Romtelecom si COSMOTE România au devenit in mod oficial utilizatori ai Telekom Romania. Ca urmare a unui proces foarte rapid de adoptie a noului brand, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania, folosind sloganul “EXPERIENtE ÎMPREUNĂ”.

Produse si servicii complet integrate, create pentru a livra experiente de calitate pentru clienti, vor fi oferite sub brand-ul „T”. Telekom Romania adoptă întocmai valorile brandului Telekom:  Inovatie, Simplitate si Competentă, prin utilizarea întregului portofoliu existent de tehnologii. 

Momentul “Telekom” a fost construit în baza unei strategii solide, cu scopul de a deveni furnizorul numărul 1 pentru servicii telecom si divertisment pe piata locală. Ca rezultat, România contribuie semnificativ la performanta Grupului Deutsche Telekom în Europa.

“Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicatii din România care te conectează la tehnologie, atât în viata personală, cât si în cea profesională. Întrucât detine capabilităti  si puncte forte unice, Telekom devine o optiune integrată fix-mobilă pe piata românească, pentru milioanele de experiente ce merită împărtăsite”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications.

Claudia Nemat,  Membru în Board-ul Deutsche Telekom pentru Europa si Tehnologie, a declarat “Adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa.

Este în linie cu strategia noastră de a oferi cea mai bună experientă pentru clienti, prin leadership în tehnologie. Ca furnizor de top în Europa, vom aduce experienta si abilitătile noastre pe piata românească. Suntem puternic implicati în sustinerea Telekom Romania si vom contribui semnificativ la societatea românească”.

Telekom Romania intră pe piată cu conceptul one-stop-shop si cu unul comercial inovator. Pe o singură factură, clientii Telekom Romania Communications S.A. se vor bucura de divertisment si comunicare de 4 ori nelimitat: pentru broadband mobil si fix, voce mobilă si fixă si, de asemenea, divertisment TV. Mai mult, toate pachetele Telekom Romania Communications S.A.  vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web si mobile.

Noua experientă oferită de Telekom TV va include 3 beneficii unice pentru divertisment nelimitat: 1. multi-screen pentru fiecare, indiferent de dispozitivul utilizat; 2. continut exclusiv pentru sute de ore de divertisment; 3. o experientă TV personalizată, întrucât Telekom TV oferă clientilor control complet asupra a ceea ce vor să vadă si asupra momentului când vor să urmărească programul favorit. Lista completă a beneficiilor Telekom TV va fi disponibilă în viitorul apropiat.

Pentru comunitatea de afaceri din România, conceptul One Stop Shop al Telekom aduce o experientă unică, adaptată pentru orice companie, si un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: un portofoliu complet de solutii fixe si mobile, aplicatii si solutii IT integrate, plus cea mai variată gamă de echipamente IT&C. Brand-ul Telekom intră pe piată ca un furnizor de încredere pentru servicii integrate destinate clientilor companii. Scopul este de a asigura cea mai bună experientă prin produse inovatoare si servicii usor de accesat, la cele mai înalte standarde de calitate sustinute de cele mai bune acorduri de garantare a serviciilor (SLA) de pe piată.

Clientii se pot bucura de noua experientă de brand si de ofertele comerciale Telekom  prin intermediul magazinelor integrate fixe si mobile, al unui call-center unic, a unui nou website - www.telekom.ro – sau prin intermediul conturilor unice de social media.
 
Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicatii, astfel încât clientii să beneficieze de o experientă completă si inedită: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixă traditională, internet de mare viteză si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut de înaltă calitate si exclusivităti. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive si mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienti pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse si servicii fixe, comunicare mobilă, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de tări si are circa 229.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Julie
I\'ll add one more thing about services. In the US many seem to be tinaklg about Zune Pass, and Zune Pass is a big part of windows phone 7, -it is the itunes equavialent for Microsoft. Eventually itunes will probably also offer subscriptions and be similar to zune in that way. In Europe, I would not expect Microsoft to even attempt rolling out Zune as a media consumption platform. They have stated that they are working with Spotify to provide a music subscription service that is already strong in the whole of Europe. Spotify is already avavible on Android and on iPhone, but Apple has expressed that it is competing with iTunes, and hurting iTunes download numbers. There has been rumors about both Google and Apple buying Spotify, but the most recent announcement is that Spotify and Steve Ballmer were in talks about cooperating on bringing the service to WP7. Google has it\'s Google Music service as the alternative.If you put iTunes, Spotify and Google Music head to head in Europe, and each of them pulls from competing mobile plattforms, Spotify will be a massive push for people to move to WP7. Apple and iTunes might be able to compete with Spotify in Europe, -if iTunes will work in such a way that it can push music to exsisting non-wifi/3g ipod\'s, but still a Spotify exclusive on Windows Phone 7 will be a huge argument for moving to Windows.Barcelona in February will hopefully be exciting for WP7, might hear something about mobile-IE strategy (Ballmer has expressed that the browser was the big thing on iPhone) there, and what attitudes MS has to global services. Cooperation and deals with exsisting services seems to be a strategy that MS is betting on, -just look how well WP7 works with Facebook.
Sorin
Nu au scazut deloc preturile. Sunt cele mai mari.
Vio
O alta companie romaneasca devorata. Ma refer aici la Romtelecom. Oricum de cand ii luasera grecii Romtelecom era la pamanat.
Doru
O risipa de bani. Decat sa cheltuiasca atat pe concerte si reclame mai bine ar fi tras fibra optica in mai multe localitati.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar