Curs Valutar 27-04-2017 4.1565 lei 4.5289 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Transport caini si pisici

Reparatii usi

Generator KIPOR

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-04-2017

Tipuri de solutii call center pentru maximizarea profitului companiilor

Tipuri de solutii call center pentru maximizarea profitului companiilor
 Alte stiri la aceasta categorie

In lumea moderna, pentru foarte multe companii este absolut necesara utilizarea de servicii call center. De cele mai multe ori, ideala este externalizarea acestor servicii catre o firma ce ofera servicii profesionale in domeniu. Aceasta optiune este mult mai rentabila decat varianta in care gestiunea serviciilor de call center este facuta pe cont propriu, ca o divizie proprie a companiei.

Practic, ca business, ai totul "la cheie", solutii care pot fi aplicate rapid, din momentul in care doresti. In acelasi timp, aceste solutii sunt personalizabile, in functie de tipul companiei si de nevoi. In plus, te bucuri de experienta unor profesionisti ce joaca si rol de consultanti, dincolo de partea de executie.

Exista mai multe tipuri de solutii in aria de call center. O categorie este reprezentata de servicii inBound. Aici, personalizarea este foarte avansata, indiferent ca este vorba despre servicii numere verzi, linie de informatii sau suport pentru clienti (comercial sau tehnic).



"Call Center-ul nostru presteaza o gama larga de servicii InBound: gestionare numere verzi, Info Line si Customer Support. Serviciile sunt organizate in asa fel incat sa vina realmente in sprijinul clientilor interesati de produsele si serviciile ce urmeaza a fi puse in evidenta in cadrul unei campanii. Solutiile propuse sunt special adaptate pentru a oferi sprijin clientilor, pentru a usura accesul acestora la informatii, dar si la produsele si serviciile pe care si le doresc", se mentioneaza pe mycallcenter.ro, unul dintre website-urile de profil.

Servicii outbound de la mycallcenter.ro presupun telemarketing, telesales, customer satisfaction si surveys. Primele doua dintre acestea au ca scop promovarea de produse si servicii. "Customer Satisfaction si Survey sunt, in ansamblul lor, modalitati de a obtine un feed-back cat mai realist din partea clientilor, urmarindu-se ca prin aceasta sa se identifice potentiale probleme ce ar putea exista, fie din punctul de vedere al produselor si serviciilor promovate, fie al modalitatilor de promovare, de achizitie, etc", se mai mentioneaza in sursa citata mai sus - MY call center Bucuresti.

Indiferent de solutiile dorite, se poate intra in contact cu reprezentantii unei companii de profil, pentru o oferta dedicata, adaptata conform cerintelor businessului respectiv.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar