transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 12-09-2008

Analiza Campaign: Companiile pot sa fie responsabile

Analiza Campaign: Companiile pot sa fie responsabile In ultimul timp, numarul programelor de responsabilitate sociala pe piata locala a crescut simtitor. In ultimul numar al revistei Campaign, Carmen Paun a aflat ce metode vor aplica majoritatea companiilor ca sa fie cu adevarat responsabile si sa arate acest lucru si publicului tinta.

Din cover-story-ul revistei Campaign: "Companiile pot sa fie responsabile" se poate afla care este semnificatia conceptului de CSR, ce buget se aloca pentru programele de CSR, ce ROI aduce CSR-ul si previziunile pentru urmatoarea perioada.

Articolul este sustinut si de doua interviuri acordate de Martin Liptrop – Regional CEO, Ogilvy PR Worldwide si Dragos Dehelean - Director general, Selenis. Activitatile de CSR au prins radacini pe piata locala in anii `98 -`99 si in special de catre multinationale. Din 2004 a cunoscut un boom, iar de atunci incep sa se intensifice.

In tara noastra, conceptul de Corporate Social Responsability (CSR) este asociat mai mult cu implicarea companiilor in activitati menite sa aduca o schimbare in bine in cateva domenii cheie ale societatii romanesti. Pe pietele mature, actiunile de CSR vizeaza etica in afaceri, o dimensiune pe care in Romania se pune mai putin accent.

Vedetele programelor de CSR in momentul de fata sunt mediul inconjurator, educatia, cultura, mediul social, drepturile omului si sportul.
In interviul acordat revistei Campaign, Dragos Dehelean - director general, Selenis afirma ca in momentul de fata sunt anumite domenii neacoperite sau insuficient exploatate: "Exista prea putine initiative, comparativ cu nevoile sociale, in domenii precum: educatia, antreprenoriatul si incluziunea economico-financiara".

Platformele de responsabilitate sociala presupun de cele mai multe ori investitii serioase din partea companiilor: Petrom a investit in ultimii trei ani 16 milioane de euro in astfel de programe, iar campania "Respect pentru viitor" a avut un buget de 10 milioane de euro.

Chiar daca URBB nu a dezvaluit suma exacta investita in programe de CSR, aceasta a afirmat pentru revista Campaign ca investitiile lor in aceasta directie au crescut cu 100% in ultimii 3 ani si ca investesc in fiecare an peste 1 mil $ in tehnologia folosita pentru a se asigura ca respecta mediul inconjurator.

Cea mai mare problema care exista pe piata din Romania in privinta programelor de CSR o reprezinta lipsa raportarii acestor programe. Aspectul va duce la concluzia ca exista o lipsa de transparenta in privinta bugetelor investite in programe sociale, a domeniilor in care s-au facut investitiile si a procesului decizional prin care s-a ajuns la domeniile respective.

De multe ori compania percepe decizia de a investi intr-un program de CSR mai mult ca o datorie decat ca un act de bunavointa. O companie nu poate sa-si asume merite in domeniul responsabilitatii sociale pana cand nu redacteaza un raport public similar cu raportul financiar anual. Pentru astfel de raportari exista si standarde universale elaborate tocmai cu acest scop cum sunt cele din clasa Global Reporting Initiative Framework.

Conform lui Martin Liptrop este o strategie riscanta pentru o organizatie sa se implice intr-un dialog cu stakeholderii, fara a-si lua angajamentul ca va continua strategia de CSR pe termen lung. Martin Liptrop a gestionat de-a lungul carierei sale, programe globale de public affairs si de responsabilitate sociala corporatista pentru companii din TOP 100 Fortune. Este implicat in miscarea de CSR de 12 ani si de aproape 8 ani scrie rapoarte de CSR pentru multe companii din lume.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©


.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar