transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-06-2008

Analiza Campaign: Cum se face reclama in jocurile online

Analiza Campaign: Cum se face reclama in jocurile online

In noul numar al revistei Campaign Romania, David Murphy, un jurnalist cunoscut la nivel international pentru analizele realizate pentru publicatiile Marketing si PRWeek, cauta raspunsul in materialul "Cum se face reclama in jocurile pe computer?"

La nivel international o noua media se pregateste de auditare: reclama in jocurile online. Mai multe branduri cu renume, printre care Nike si Samsung, includ in mod frecvent in strategia lor de comunicare aceasta modalitate de promovare. Cum se face reclama in jocurile online ? Care sunt problemele pe care le ridica auditarea unei astfel de media?

Daca jocurile video de fotbal au de ceva timp reclame pe panourile din jurul terenului, acum se merge pana la vizitarea de spatii comerciale in jocuri precum Test Drive Unlimited. Primii pasi in auditarea impactului pe care il are reclama intr-un joc online au fost facuti.

 

S-a pornit de la studiul realizat de compania de cercetare de piata TNS in parteneriat cu companiile producatoare de jocuri: IGA si Electronic Arts. Cercetatorii au examinat trei campanii care au apelat la reclama in jocurile online: Nike 6.0, Samsung Mobile si Sure for Men si au tras concluzii asupra modului cum sunt influentate brandurile de acest suport de reclama. Astfel, dupa pre- si postevaluari s-a dovedit, ca desi notorietatea brandurilor nu a crescut dupa derularea campaniei, au aparut schimbari notabile in perceptia lor.

In urma analizei celor 3 campanii, producatorii de la IGA au pus la punct un sistem de evaluare a impactiului pe care il are o asemenea expunere asupra consumatorilor.

Astfel, sistemul IGA masoara timpul, marimea si unghiul de expunere al mesajului. Pentru ca vizualizarea sa conteze utilizatorii trebuie sa vada reclamele la o anumita marime si la un anumit unghi timp de 10 secunde. Reclamele sunt facturate conform unui sistem ce ia in calcul costul pe 1000 de vizualizari. Exista si alte abordari decat cele propuse de IGA.

O asemenea propunere au si specialistii de la Double Fusion sau Massive (subsidiara Microsoft). Acestia mizeaza tot pe cele 10 secunde, insa permit ca durata sa fie compusa din unitati de jumatate de secunda. Vizualizarea se numara atunci cand un jucator vede reclama timp de 10 secunde la rand sau timp de 20 de ori daca este vorba de o expunere de jumatate de secunda.

Campaign Romania este cea mai importanta revista de publicitate, media, marketing si PR de pe piata. Este editata de grupul de presa Business Media Group sub licenta Campaign UK, publicatie care de-a lungul celor 40 de ani de existenta a fost acreditata de industria internationala drept "Biblia publicitatii". Campaign Romania cuprinde stiri, informatii, studii si tendinte despre industria locala de comunicare, alaturi de articole din revistele internationale Campaign UK, Marketing si PRWeek adaptate în limba romana.

Revista este editata de grupul Business Media Group care mai include publicatiile Biz, Business Review, BusinessWeek Romania, The WorkBook si Stuff; o divizie de evenimente si divizia de carte de afaceri.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Adrian
Va recomand cea mai tare revista la jokuri care se numeste PC Games cumparatio nu o sa regretati acolo gasiti cele mai tari jocuri
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar