transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-06-2008

Analiza Campaign: De ce isi fac bancile cafenele

Analiza Campaign: De ce isi fac bancile cafenele

In noul numar al revistei Campaign Romania, Banca Transilvania (BT), BCR si BRD raspund intrebarilor redactiei in materialul "Totul despre... Cafenelele bancare" .

Lansat in 2003 in Romania de catre BT, rolul conceptului de cafenea bancara este acela de a crea un mediu de afaceri neconventional. La scurt timp dupa Banca Transilvania, inca doua banci de top din Romania au apelat la acest concept: BCR si BRD.

 

Rolul acestei decizii in strategia de comunicare a celor 3 banci este destul de important. Profitul de imagine obtinut s-a concretizat in atragerea clientilor potriviti si mentinerea perceptiei de institutie bancara customer friendly, iar cafenelele au capitalizat pe succesul brandurilor bancare.

Chiar daca nu exista studii care sa arate cati dintre cei care frecventeaza cafenelele au devenit clientii bancii respective si invers, cafenelele bancare sporesc activitatea institutiei si atrag clienti care prin intermediul lor descopera produsele si serviciile bancii.

 

O astfel de locatie este un mediu ideal pentru discutiile si intalnirile de afaceri si pentru urmarirea cotatiilor bursiere. Dinspre partea clientului, specialistii intervievati de revista Campaign au identificat doua beneficii majore: disponibilitatea tranzactiilor bancare pana la ore tarzii si sansa de a interactiona diferit cu un brand bancar intr-un mediu relaxant.

Campaign Romania este cea mai importanta revista de publicitate, media, marketing si PR de pe piata.

Este editata de grupul de presa Business Media Group sub licenta Campaign UK, publicatie care de-a lungul celor 40 de ani de existenta a fost acreditata de industria internationala drept “Biblia publicitatii".

 

Campaign Romania cuprinde stiri, informatii, studii si tendinte despre industria locala de comunicare, alaturi de articole din revistele internationale Campaign UK, Marketing si PRWeek adaptate în limba romana.

Revista este editata de grupul Business Media Group care mai include publicatiile Biz, Business Review, BusinessWeek Romania, The WorkBook si Stuff; o divizie de evenimente si divizia de carte de afaceri.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar