transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-05-2010

BrandTailors - rebranding pentru Agentia de Monitorizare a Presei

BrandTailors - rebranding pentru Agentia de Monitorizare a Presei BrandTailors - companie de strategie şi design de brand - a finalizat proiectul de re-branding al Agenţiei de Monitorizare a Presei. Agenţia de Monitorizare a Presei, organizaţie non-guvernamentală al cărei obiect de activitate este protecţia drepturilor omului, a abordat consultantii BrandTailors cu rugămintea de a crea o nouă identitate verbală şi vizuală care să reflecte cu adevărat viziunea organizaţiei.

În urma auditului de brand derulat la începutul acestui proiect, consultanţii BrandTailors au identificat elementele definitorii ale Agenţiei de Monitorizare a presei, pe baza cărora a fost fundamentat întregul demers strategic: „cunoaştere” şi „putere de acţiune”.

Active Watch, noul nume creat pentru a înlocui “Agenţia de Monitorizare a Presei” a surprins atât esenţa domeniului de activitate (“observarea”) cât şi diferenţiatorul organizaţiei (“Observatorul care ia atitudine”).

Conceptul de identitate vizuală care a însoţit noua identitate verbală a fost unul extrem de simplu, aliniat poziţionării brand-ului: “Fundamental există două căi prin care injustiţia sau nedreptatea sunt combătute: prin forţă, prin acţiune brută sau prin cuvinte, prin aducerea faptului în faţa opiniei publice. Aceste două căi au fost sintetizate la nivel vizual într-un singur simbol ce înglobează atât ciocanul – semnificând forţa fizică – cât şi peniţa – simbolizând forţa cuvântului scris”, explică Janos Kurko – Creative Director, BrandTailors.

Consultanţii şi designerii BrandTailors au consolidat noua identitate a Agentiei de Monitorizare a Presei, definind o arhitectură de brand care delimitează clar din punct de vedere vizual cele patru departamente independente din cadrul ActiveWatch.

Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Daniş – strategie de brand, Cristina Ionescu – project management, Janos Kurko – concept creativ, Ovidiu Pop – dezvoltare grafică, Mihai Părpălea - retuşare imagine şi pregătire de tipar.

BrandTailors este compania de consultanţă strategică şi design de brand care în peste 5 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durată cu companii reputate pe plan internaţional şi local precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Ulker, Ţiriac Holdings, Lagardere, GlaxoSmithKline, Vrancart etc.


BrandTailors a redefinit standardele în peste 30 de categorii de produse şi servicii dezvoltînd proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Măgura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Tasty, Rarăul, Fulga, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Perla Covasnei, Bankia, Eurovita, Loteria Română, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Prodlacta, Monsena, şi creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, Fulg De Vară, Cher Patissier, Generis, Planorama, Edenia, Vertaria, Unlock Market Research, RoREN,.JocoLoco si Active Watch..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Ronald
Serios, tie chiar ti se pare ca articolul asta vine cu ceva nou, bun, instreeant? Informatia cu rebrandingul Antenei e veche de cateva luni, chiar si autoarea recunoaste. Iar faza ca a pus o tertza persoana sa-si dea cu parerea despre motive e chiar de prost gust. Variantele date sunt doar de bun-simt. Structura articolului are un iz de Libertatea, cand vrea sa faca valva dar nu prea are cu ce: Sa fie si amprenta politica a trustului un al patrulea motiv plauzibil de revizuire a imaginii companiei, dat fiind faptul ca in ultimul an Dan Voiculescu a tinut de multe ori prima pagina a ziarelor din cauza asocierii acestuia cu fosta Securitate (in dosarul ā€¯Felix)? )) Divorteaza Columbeanu de Monica?Credeam ca ai pretenti mai inalte in materie de jurnalism, domnhule Comanescu!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar