Cable Direct si Editura Horeca au semnat contractul prin care regia de media se va ocupa de vanzarea spatiului publicitar al revistei lunare Horeca Romania. Publicatia a fost infiintata in ianuarie 2002 cu scopul de a construi, in premiera pentru Romania, un mesaj publicist si promotional de varf pentru segmentul operatorilor din industria hotelurilor, restaurantelor si a firmelor de catering.
Horeca Romania ofera clientului-tinta informatii utile din domeniul sau de activitate, acordandu-i un sprijin real in obtinerea unor rezultate deosebite, fiindu-i alaturi in cresterea profitului.
Revista se distribuie gratuit factorilor de decizie din sectorul Horeca, dar si formatorilor de opinie din industria ospitalitatii. Nu in ultimul rand, Horeca Romania ajunge si la cei mai importanti jucatori din piata FMCG, operatori cash&carry, asociatii profesionale, organizatii nonguvernamentale si ministere de resort.
"Totul a plecat in colaborarea cu Cable Direct de la o cafea. De la o cafea de exceptie, Espresso, bauta in sediul redactiei. Am ajuns repede la concluzia ca dupa 6 ani de activitate in domeniu - si fiind poate prea implicati in a fi mereu la curent cu ceea ce este nou - nu este suficient sa stii, trebuie sa stie si ceilalti ca tu stii! Am ales astfel, impreuna, sa schimbam totul - mai putin calitatea informatiei - si sa facem fiecare ce stie sa faca mai bine: Editura Horeca o revista complet schimbata, iar Cable Direct sa duca mesajul acolo unde este nevoie de el. Schimbarea se va vedea repede si noi va uram doar sa beti maine o cafea mai buna! Daca nu reusiti, va asteptam pe la redactie...
", a declarat Lilia Cozari, Manager la Editura Horeca.
"Ne simtim onorati ca am fost mandatati sa valorificam din punct de vedere comercial,o publicatie ajunsa la maturitate care si-a confirmat deja utilitatea in cadrul industriei de specialitate. Cum in acest domeniu lucreaza oameni dinamici cu putere financiara peste medie dar cu timp liber limitat, oportunitatea folosirii acestui suport pentru trimiterea mesajelor potentialilor clienti este evidenta", a adaugat Bogdan Lazarescu , Co Managing Director, Cable Direct.
Cable Direct a fost infiintata in 1999 ca o companie dedicata vanzarii de spatiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfasoara si activitati de marketing, productie de programe finantate de clienti, organizare de evenimente si campanii promotionale pentru mediile reprezentate, care ajuta la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vanzari si a pozitionarii lor pe piata media.
Printre clientii pe care compania ii are in portofoliu se numara: posturile de televiziune: AXN, HBO, Cartoon Network, Brava TV; reteaua de cinematografe Glandale; revistele lunare: MissSport, Horeca Romania si un portofoliu de site-uri.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.