|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 05-06-2009 |
Cele mai bune 10 companii dedicate protectiei mediului, in viziunea Reader`s Digest
Alte stiri la aceasta categorie
Editia româneasca a revistei Reader`s Digest a lansat proiectul "Trusted Brand Environmental Romania 2009", in cadrul caruia au fost nominalizate cele mai importante zece companii care s-au implicat in protejarea mediului. Initiativa urmeaza ierarhiei "Trusted Brand Romania 2009", dedicata marcilor in care românii au cea mai mare incredere.
Prin intermediul noii campanii, cititorii au hotarât ca, la capitolul "Banci", BRD Groupe Societe Generale este cea mai ecologica institutie, in timp ce la sectiunea "Centre Comerciale", câstigator a fost desemnat Carrefour. Celelalte opt categorii detin urmatoarele nume: Philips (Electrocasnice), Toyota (Auto), Tarom (Companii aeriene), Cif (Produse de curatat), Petrom (Benzinarii), Ariel (Detergenti), McDonald"s (Fast-food), Bosch (Generatoare electrice).
Editia dedicata ecologiei reprezinta primul proiect editorial pan-european al revistei Reader`s Digest. Reader`s Digest este cea mai populara publicatie din Europa, fiind editata in 17 limbi, intr-un tiraj de trei milioane de exemplare.
La nivel mondial, revista apare in 21 de limbi si este citita de 70 de milioane de persoane. Reader`s Digest a ajuns in România in noiembrie 2005, reusind sa devina, in scurt timp, cea mai bine vânduta publicatie de interes general din tara.
Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES.
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|