transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 31-07-2008

Discovery Romania a lansat prima editie a Competitiei de Scurtmetraje Documentare Discovery

Discovery Romania a lansat prima editie a Competitiei de Scurtmetraje Documentare Discovery

Pe 11 iulie 2008, Discovery Romania a lansat prima editie a Competitiei de Scurtmetraje Documentare Discovery, invitand agentiile locale de media sa concureze pentru sansa unica de a-si vedea productiile proprii difuzate pe Discovery Channel. 12 agentii media din Romania au acceptat invitatia si se lupta acum pentru premiul cel mare.

"Aceasta competitie este conceputa special pentru agentiile de media, deoarece am dorit sa le implicam efectiv in realizarea unui documentar Discovery Channel si sa le aratam care sunt valorile de brand ale acesui post.. Discovery este unul dintre cei mai buni provideri de continut din lume, lider in divertismentul non-fictiune, iar noi dorim sa impartasim in mod activ know-how-ul nostru, aducandu-i pe clienti mai aproape de canal si oferindu-le ocazia de a crea ei insisi continut. Sunt convins ca va fi o experienta captivanta si instructiva pentru toate echipele implicate", a declarat Vlad Tudosie, Director de Vanzari Publicitate pentru Romania.

Inainte de a incepe efectiv filmarile, toate echipele participante la acest proiect au fost instruite de experti Discovery Networks in cadrul unui workshop special. Astfel, participantii au avut sansa unica sa "absoarba" cate ceva din know-how-ul procesului de realizare a documentarelor, fiind instruiti de Lisa Weinbrenn, Head of Development & Production EMEA in cadrul Discovery Networks EMEA. Echipele au primit indicatii despre cum sa utilizeze camera de filmat si cum sa implementeze valorile Discovery Channel in documentarele lor de scurt-metraj.

Apoi, fiecare echipa a avut la dispozitie o saptamana pentru a scrie, regiza si produce un documentar de scurt-metraj, bazat pe urmatoarele principii Discovery: productiile trebuie sa prezinte povesti interesante, intr-o maniera originala, captivanta, fara a distorsiona realitatea.

Materialul brut al fiecarei echipe a intrat in acest moment in post-productie, fiind montat de catre profesionisti, pe baza indicatiilor unui membru al echipei.

"Ii incurajam pe participanti sa fie creativi, dar in acelasi timp ne dorim ca povestile lor sa atraga un public larg, sa starneasca emotii si empatie. Filmele trebuie sa dea de gandit publicului, asa cum fac toate programele Discovery Channel", a adaugat Vlad Tudosie.

Documentarele de scurt-metraj vor fi evaluate de reprezentanti ai Discovery Networks EMEA, Discovery Romania si experti din industria de film locala. Echipele castigatoare vor fi anuntate in luna septembrie, in cadrul Galei de Premiere, fiind recompensate cu camere de filmat digitale. in plus, cele mai bune productii, care intrunesc criteriile Discovery Channel, au sansa de a fi difuzate pe Discovery Channel, in Romania.

Discovery Communications este compania numarul unu in lume in productia de programe documentare, ajungand in casele a peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. Discovery ii indeamna pe oameni sa exploreze lumea in care traiesc si sa-si urmeze curiozitatea, atat prin intermediul celor peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel si Discovery HD, cat si prin intermediul produselor si serviciilor comerciale si educationale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzand HowStuffWorks.com.

 

In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery, disponibile unui numar de 190 milioane de abonati, din 103 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co., Advance/Newhouse Communications si a domnului John S. Hendricks, fondatorul si presedintele Discovery.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Dadah
Whats romania like? Are they any way bteitr over Italia 90?? That started the Celtic Tiger, could just as easy have been the Celtic Lada!
Marlison
Didnt mention David O leary, but alot of there dogs were cleald Toto and skilachi for some reason. In some parts of Romania if you had a Lada the neighbous would be saying that you were getting ideas above your station
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar