transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 03-06-2023 4.6099 lei 4.9633 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inele de logodna

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-09-2010

Diva Universal - noul nume al Hallmark Channel in Romania

Diva Universal - noul nume al Hallmark Channel in Romania Universal Networks International (UNI) a anunţat planurile sale de a schimba numele canalului Hallmark Channel în Diva Universal, cel mai bun conţinut de pe Hallmark Channel continuând să fie difuzat pe Diva Universal. Mişcarea face parte din vasta strategie a UNI de a-şi armoniza canalele de televiziune sub cinci branduri esenţiale livrând un conţinut proaspăt şi original pentru audienţele locale din întreaga lume, se precizeaza intr-un comunicat de presa transmis catre www.SMARTfinancial.ro.

Diva Universal se va lansa duminică, 3 octombrie 2010, cu premiera producţiilor Blonda de la Drept şi Blonda de la Drept 2 cu Reese Witherspoon, urmată de premiera primelor două episoade din Ofiţeri începători (Rookie Blue), noul serial american şi conţinut original exclusiv UNI, cu Missy Peregrym şi Gregory Smith.

De asemenea, televiziunea va mai transmite premiera serialului Soţii de militari (Army Wives), cel mai bine cotat serial de pe Lifetime Network la momentul difuzării în Statele Unite; Casnicele din Orange County (The Real Housewives of Orange County) - superproducţia ce a lansat o adevărată franciză lifestyle.
Favoritele de pe Hallmark Channel vor continua să ruleze pe Diva Universal cu premiera noului sezon din Mediumul cu Patricia Arguette, continuarea serialului Lege şi ordine: Intenţii criminale cu Jeff Goldblum, precum şi Fiicele lui McLeod şi În mintea Ericăi.

"Diva Universal este un canal de divertisment de calitate ce sărbătoreşte viaţa trăită cu intensitate, cu un mix interesant de drame de excepţie, escapism şi reality-show-uri condimentate. Un canal creat în primul rând pentru femeia secolului XXI, Diva Universal se adresează celor care nu se tem de viaţă, ci o percep ca pe ceva ce merită celebrat. Canalul va difuza cel mai bun şi stimulativ conţinut din întreaga lume ce se va adresa femeilor inteligente şi deschise, de toate vârstele", spun oficialii UNI.

“Lansarea Diva Universal în România este o evoluţie naturală pentru UNI.
Construit pe patrimoniul de divertisment al Universal, noul canal va conţine noi programe exclusive, cu un mix de dramă şi divertisment de excepţie într-o ambianţă de televiziune atrăgătoare, accentuată de un sentiment vibrant, modern”, a declarat Colin McLeod, Managing Director, Europa Centrală şi de Est.

Schimbarea numelui canalului este un element al strategiei de extindere continuă a canalelor pay-TV din portofoliul NBC Universal, condusă de Roma Khanna, preşedintele Universal Networks International, investind în producţii cu conţinut original cum ar fi co-producţia internaţională Syfy Haven bazată pe romanul lui Stephen King şi drama poliţistă Ofiţeri începători realizată în colaborare cu E1 Entertainment, precum şi serialul anunţat recent Facing Kate cu Sarah Shahi, în colaborare cu USA Networks.

Din 2007, UNI şi-a extins afacerea considerabil, crescând de la 14 canale la 70 de canale în 2010 şi cu scopul de a ajunge la aproximativ 100 de canale anul viitor, având ca prioritate serviciile HD.

În octombrie 2009, Universal Networks International a anunţat o investiţie de milioane de dolari într-un portofoliu concentrat pe cinci branduri de canale cheie (Syfy Universal, Diva Universal, 13th Street Universal, Universal Channel şi Studio Universal) ca un element central al acestei strategii de extindere. De la lansarea acestei strategii de transformare de milioane de dolari, UNI a crescut baza de abonaţi la 180 milioane şi distribuţia la 150 de ţări din întreaga lume.

Extinderea acestor noi branduri şi servicii include Universal Channel din Japonia şi Africa de Sud, Syfy Universal în Franţa, Marea Britanie, Spania, Benelux şi Rusia - cu multe altele ce vor urma în 2010/2011. Introducerea lui Studio Universal în America Latină a cunoscut de la lansarea sa o creştere de 20% considerând audienţa femei cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Lansarea lui Syfy Universal în Franţa în ianuarie anul acesta a cunoscut o creştere spectaculoasă de 43%, public ţintă adulţi 25-49 de ani, fiind canalul numărul 2 din punct de vedere al cotei de piaţă.

Universal Networks International, este una dintre cele mai mari companii de divertisment, furnizând un conţinut şi producţii de calitate la peste 180 milioane de telespectatori în 150 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia. Portofoliul este îmbogăţit cu cinci canale noi - Syfy Universal, Diva Universal, Studio Universal, Universal Channel şi 13th Street Universal - ce oferă toate genurile de divertisment de calitate pentru audienţele locale din întreaga lume. Universal Networks Internaţional deţine şi Movies 24, Hallmark Channel (versiunea non-americană) şi acţiuni la canalul pentru copii KidsCo.

Universal Networks International este parte a NBC Universal; una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment în dezvoltarea, producţia şi marketingul divertismentului, ştirilor şi informaţiei pentru o audienţă globală. NBC Universal este deţinut 80% de General Electric şi 20% de Vivendi..


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar