Romtelecom le va face copiilor un cadou de o luna de zile. Incepand cu 1 iunie, ziua internationala a copiilor, si pana la sfarsitul lunii, grila de programe Dolce va include, fara nicio taxa, pachetul Dolce Kids.
Acesta va fi disponibil atat pentru clientii Dolce deja existenti, care nu au in grila actuala pachetul Kids sau Dream (care include acest pachet), cat si pentru cei care se aboneaza la Dolce in perioada 1 - 30 iunie. Pachetul Dolce Kids va include canalele BabyTV, KidsCo, Jetix si Nickelodon, care se afla in topul preferintelor celor mici.
"Ne-am gandit sa marcam ziua de 1 iunie si prin lansarea acestei promotii pe care o adresam celor mai mici dintre "clientii" nostri. Am introdus in pachetul Dolce Kids cateva dintre cele mai atragatoare canale pentru copii, unele dintre ele fiind chiar o premiera pe acest segment de audienta. In acelasi timp, ne adresam si parintilor care sunt interesati de calitatea continutului TV la care au acces copiii lor", a declarat Mirek Smyk, Director Divizia Afaceri TV, Romtelecom.
Serviciul de televiziune digitala Dolce a atins jumatate de milion de clienti in aprilie 2008, la numai 16 luni de la lansarea pe piata. Cu una dintre cele mai mari rate de crestere din Europa in 2007, Dolce a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului 2007.
Televiziunea digitala Dolce face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate in ultimii ani de Romtelecom, alaturi de cele de date si Internet de banda larga, pentru care, de asemenea, compania inregistreaza cele mai mari rate de crestere de pe piata romaneasca.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.