transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-04-2010

Doraly Expo Market lanseaza prima campanie TV

Doraly Expo Market lanseaza prima campanie TV Doraly Expo Market a lansat prima campanie TV de promovare a celui mai mare parc comercial en-gros din Romania, care se desfasoara in perioada 28 aprilie - 14 mai 2010, pe TVR1 si Realitatea TV.

Conceptul creativ poarta semnatura Brands&Bears, iar componenta de media (strategie, media planning, media buying) este gestionata de catre RGZ Image Communication.

Campania TV este parte integranta a strategiei de comunicare lansate in luna martie a acestui an, odata cu noul site www.doraly.eu.

In aceasta prima campanie TV, Doraly Expo Market si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice cu mult umor avantajele si serviciile oferite clientilor si cumparatorilor. Spotul este structurat in jurul mesajul cheie „Numai la Doraly Expo Market ai parte de surprize placute … en-gros”. La aceasta concluzie ajunge si tanarul intreprinzator - interpretat de Dan Preda, dupa ce a incercat sa se aprovizioneze dintr-un „angrou” oarecare. Acest lucru insa il deranjeaza pe vanzatorul interpretat cu multa inspiratie si comica mobilitate de Mihai Balan, care, vizibil enervat, isi ameninta clientul cu miscari de kata.

In opozitie, derularea unei afaceri in parcul comercial Doraly este o sursa constanta de „surprize placute… en gros”, datorita carora toti cumparatorii, persoane juridice, revin cu incredere de fiecare data. Printre „surprize” amintim: gama de produse cu peste 200.
000 de articole oferite de 850 importatori, distribuitori si producatori cu care se negociaza direct cele mai mici preturi, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Din echipa care a dezvoltat campania fac parte: Mihai Anton (Director de creatie), Cristian Bulfinschi (Copywriter), Mircea Smarandache (Art Director), Razvan Medrea (Client Service Director), Bogdan Talpeanu si George Grama (Saga Film) si Gabi Enache (Bro Studios)..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar