transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-05-2008

Effie 2008 a anuntat castigatorii celei de-a cincea editii

Effie 2008 a anuntat castigatorii celei de-a cincea editii Cea de-a cincea editie Effie Romania si-a desemnat castigatorii, in cadrul Galei de Premiere care a avut loc pe 15 mai. "Printre participantii care au obtinut un premiu in cadrul competitiei se numara: GMP Advertising, Leo Burnett&Target, Odyssey Communication, CAP, Headvertising, Propaganda, BV McCann Erickson Romania, 23 Communication Ideas, Cupid Consultancy, Graffiti BBDO, Bridge Communication, Ogilvy Action, Ogilvy&Mather, Punct Advertising, Next Advertising, Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Grey Worldwide, Unilever", informeaza un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Cea mai premiata agentie a serii a fost GMP Advertising, care a obtinut un numar de 7 premii si si-a adjudecat si distinctia Grand Effie. Foarte indeaproape a urmat BV McCann Erickson Romania care a primit 6 premii si Leo Burnett & Target, castigatoare a 4 trofee Effie.

"Apreciez consecventa cu care agentii ca GMP Advertising, Leo Burnett & Target si BV McCann Erickson Romania puncteaza; de asemenea si brand-uri precum Timisoreana, Bergenbier, Dero Surf, Radio Guerilla si Cosmote. Nu le doresc decat sa sara mai repede gardul in vecini. Nu in ultimul rand as mentiona noua categorie "Sustained Success" in care a fost inscris un numar de cazuri peste asteptari, ceea ce demonstreaza ce este cu adevarat relevant in piata", a declarat Eusediu Margasoiu, Presedintele Comitetului de Organizare Effie 2008

In cadrul Sustained Success a fost premiata cu Gold Effie campania "99 Stains", inscrisa de Unilever iar premiile Silver Effie au fost acordate campaniilor: Prigat - "More fruit, more energy", semnata  23 Communication Ideas, Timisoreana - "An extraordinary story", inscrisa de GMP Advertising si Bergenbier - "Friends know why" ce apartine agentiei Leo Burnett & Target.

Una dintre noutatile editiei din acest an, a fost acordarea premiului Gold Effie in cadrul categoriei Non-Profit/ Pro-Bono, Public Service Campaigns, singurului participant independent al competitiei. Este vorba despre Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania, care a inscris campania "The Effects of the TV" derulata pentru CNA.


Sectiunea Pharmaceuticals a beneficiat de o singura inscriere care a obtinut Gold Effie. Este vorba despre campania "Better Laugh Than Cry Going Through It" semnata de Propaganda pentru brand-ul Furazolidon. Cele mai competitive categorii din concurs au fost Alcoholic Beverages si Telecommunications unde juriul a evaluat un numar mare de campanii foarte valoroase.

"S-a incheiat a cincea editie a Effie. O editie cred de succes, care marcheaza progresul in toate dimensiunile lui. Pe scurt, din punct de vedere cantitativ: 90 de inscrieri, 27% crestere fata de anul trecut si 42 de premiati fata de 36 in 2007. Este de remarcat dimensiunea calitativa prin feedback-ul bun data de jurati in ceea ce priveste modul cum au fost scrise o mare parte a cazurilor. Din pacate exista si cealalta extrema unde comentariile sunt de prisos. In rest multumiri echipei din comitetul de organizare precum si Millenium Communications", a mai adaugat Eusediu Margasoiu.

Premiile Effie sprijina si promoveaza rolul publicitatii ca fiind o resursa eficienta de marketing. Festivalul se refera la capacitatea de a atinge obiectivele asumate, premiaza eficienta tradusa in rezultatele dovedite de cifrele de vanzari si celebreaza buna colaborare dintre agentia de publicitate, client si researcheri.

Editia locala a premiilor Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al doilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar