transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-01-2010

F5 - primul publisher roman care monetizeaza RSS feed-ul si formularele de validare online

F5 - primul publisher roman care monetizeaza RSS feed-ul si formularele de validare online In premiera absoluta pentru un publisher online apartinand unui trust media din Romania, F5 vinde campanii publicitare in RSS feed - prin partenerul sau Mediafed Ltd; si in formularele de inregistrare online care verifica daca utilizatorul este uman sau robot ("captcha") – prin AdCaptcher.

"Strategia F5, incluzand aici si pe cea a regiei de vanzari F5 X-Media, vizeaza dezvoltarea de proiecte de advertising care imbina creativ obiceiurile de consum ale utilizatorilor cu medii si tehnologii diverse. Parteneriatele cu Mediafed si AdCaptcher.com constituie doi pasi importanti in aceasta directie", a afirmat Irina Morosanu, business affairs manager F5 (companie care detine si regia F5 X-Media).

Incepand de saptamana aceasta, MONEY.ro si REALITATEA.NET, cele doua produse strategice din portofoliul F5 – compania de new media a grupului Realitatea-Catavencu; desfasoara campanii publicitare de tip display pe spatii dedicate din RSS feed-ul abonatilor.

Spatiile publicitare sunt vandute in egala masura catre clientii F5 X-Media - regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale a F5; respectiv cei ai Mediafed Ltd, compania partenera care furnizeaza solutia tehnica.

"Mediafed lucreaza cu publisheri la scara globala, inclusiv cu cei de talia BBC, Le Monde, Sky, VNU, IDG, Axel Springer, The Economist, La Repubblica. Oferim solutii avansate de optimizare pentru publisheri, pe de o parte, si campanii de publicitate care se potrivesc cu specificul continutului solicitat de abonatii feed-urilor RSS, pe de alta parte.
Publisheri si agentii de publicitate care lucreaza cu noi se pot bucura de solutii inovatoare pe care le oferim, de exemplu publicitatea dinamica, cu privire la strategii de comunicare integrata online", a declarat Razvan Saftesco, Digital Account Manager, Mediafed.

Cele mai recente statistici zilnice (din 11 ianuarie) arata ca din totalul de 127.400 subscriberi umani (browsere), din care 68.100 unici, 5800 de utilizatori unici au generat 38.000 de clickuri pe cele 232.000 articole si un CTR 16,43% pe banner-ele livrate in feed-uri.

De asemenea, F5 a semnat un parteneriat si cu AdCaptcher, companie lansata in noiembrie anul trecut care permite desfasurarea de campanii de display advertising in formularele online care folosesc imagini pentru a determina daca utilizatorul este uman sau robot.

"Cand un utilizator doreste sa lase un comentariu pe un site sau sa-si inregistreze datele intr-un formular i se solicita introducerea unui sir de caractere fara sens, afisat intr-o imagine distorsionata ("captcha"). Serviciul AdCaptcher ofera publisherilor posibilitatea de a inlocui aceste imagini fara sens cu mesaje promotionale, nume de branduri si produse, logo-uri cat si posibilitatea de a pune link catre site-ul advertiserilor. Desi utilizatorul este obligat sa vada, sa citeasca, sa memoreze si sa scrie mesajele din imagini, testele noastre arata ca procentul de conversie pentru formularele online creste acolo unde aceste mesaje au un inteles, fata de solutia clasica unde cuvintele sunt formate dintr-un sir de caractere greu de citit", a spus Razvan Tirboaca, co-fondator al AdCaptcher.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar