transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 19-11-2008

Impactul crizei financiare asupra retailului, evaluat in Mediafax Annual Report - Retail 2008

Impactul crizei financiare asupra retailului, evaluat in Mediafax Annual Report - Retail 2008 Mediafax lanseaza, marti, 25 noiembrie, la conferinta Romania Retail Forum, a treia editie a anuarului Retail, care analizeaza evolutia sectoarelor retail si bunuri de larg consum în ultimul an si prezinta previziuni pentru 2009, în contextul crizei financiare internationale.

Scaderea chiriilor la spatiile comerciale din provincie ca urmare a preferintei retailerilor pentru Capitala, cresterea costurilor de productie în industria alimentara, eliminarea din piata a unor mici procesatori de carne sunt câteva dintre tendintele anului viitor surprinse în Mediafax Annual Report - Retail 2008.

Totodata, publicatia analizeaza evolutia pietei de profil în decursul ultimului an, de la semnarea Codului de Bune Practici de catre producatorii din industria alimentara si retaileri, la fluctuatiile de pret la cereale, si de la diversificarea portofoliului de produse al distribuitorilor la cresterea cererii pentru solutii informatice. Anuarul examineaza, printre altele, ponderea hipermarketurilor pe piata de retail, investitiile în centre comerciale si evolutia distincta a sectoarelor de productie (panificatie, carne, lactate, ulei, peste, legume si fructe, zahar, dulciuri, înghetata, condimente, produse ecologice, cafea, bauturi racoritoare, bere, vinuri, bauturi spirtoase, tigari, cosmetice, îngrijire personala, detergenti si textile).

Editia din acest an introduce capitolul Materii Prime, care completeaza anuarul cu o analiza a costurilor, performantelor si preturilor din agricultura. Alte noutati sunt cronologia celor mai importante miscari la nivel de top management în retail si FMCG si analiza problemelor cu forta de munca pe care le întâmpina retailerii, reunite în capitolul Resurse Umane.

"Anuarul surprinde evolutia pietelor de retail si bunuri de larg consum în ultimul an, fara a uita domenii conexe precum productia de materii prime si distributia. Nu lipsesc nici previziunile pentru anul urmator, marcate de incertitudine în contextul crizei", spune Alina Dumitrescu Pralea, redactorul-sef al publicatiei.

Mediafax Annual Report - Retail 2008 este structurat pe noua capitole – Retail, Materii prime, Productie, Distributie, Utilaje, Ambalaje, Software, Marketing si Resurse Umane – si cuprinde, pe lânga articolele de analiza, cronologii ale principalelor evenimente din domeniu din perioada ianuarie - noiembrie 2008 si o baza de date cu marile companii de pe aceasta piata.


Anuarul va fi lansat marti, 25 noiembrie, în cadrul conferintei Romania Retail Forum 2008, pe care Mediafax, cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din România, o organizeaza la Hotel Hilton (Salon Regina Maria), începând cu ora 10.00. Participantii la conferinta – retaileri, dezvoltatori imobiliari, reprezentanti ai unor companii IT, case de avocatura, firme de consultanta si de servicii financiare si autoritati – vor primi primele exemplare din anuar. Ulterior, acesta va fi distribuit gratuit companiilor din retail si din domeniile conexe.

Editat în 10.000 de exemplare, Mediafax Annual Report - Retail 2008 reprezinta al saselea anuar publicat de Mediafax în acest an, dupa cele de Media & Advertising, IT & C, Financiar, Constructii & Imobiliare si Auto.

Mediafax Annual Report - Retail este o publicatie de specialitate, editata de Mediafax, care analizeaza evolutia de la an la an a pietei de retail din România. Anuarul include analize ale fenomenelor si tendintelor de pe piata, studii, previziuni si o retrospectiva a evenimentelor din ultimul an. Se distribuie gratuit companiilor din FMCG, furnizorilor de echipamente sau servicii pentru companiile din acest domeniu, agentiilor de PR, media si publicitate..


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar