Ziarul financiar exclusiv electronic SMARTfinancial prezinta in mod regulat carti de business pe care le recomanda cititorilor sai. Prezentarile cartilor sunt oferite in colaborare cu libraria online www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri premium. Cartile prezentate in aceasta rubrica sunt disponibile inclusiv pe www.CartePremium.ro, unde sunt oferite alaturi de Puncte Bonus (care se transforma ulterior in reduceri de pret). CartePremium permite plata la livrare, dar daca plata este efectuata online prin card bancar, atunci costurile de livrare sunt 100% suportate de magazin oriunde in Romania, prin Posta Romana sau chiar prin curier rapid, in functie de orasele in care se expediaza comanda.
Metode de publicitate testate, editura Publica
Autor: John Caples
Iată „biblia“ tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuită şi actualizată, pentru a reflecta piaţa competitivă din prezent!
Această a cincea ediţie a cărţii păstrează claritatea, analiza imparţială, experienţa testată de-a lungul timpului şi ideile premiate, prezentate în ediţia originală, pe care însă le actualizează până la momentul prezent.
Prezintă tehnicile de vânzări verificate, care înlătură presupunerile din industria publicităţii, transformând-o într-o adevărată ştiinţă cu rezultate sigure.
De exemplu, putem învăţa cum să:
– scriem titluri de efect;
– creştem puterea de vânzare a textului din reclamă;
– scriem un prim paragraf care să îl captiveze pe cititor;
– creăm ilustraţii şi layout-uri care atrag atenţia;
– realizăm reclame mai mici care să aibă rezultate mari;
– obţinem mai multe solicitări în urma reclamelor publicate;
– creăm reclame care să placă unei audienţe de masă.
Descoperim, totodată, o secţiune complet nouă cu tehnici publicitare speciale destinate companiilor cu resurse limitate... secrete şi tehnici practice despre testarea reclamelor... precum şi o mulţime de istorii de caz actualizate şi reclame premiate ale lui John Caples.
În volum sunt inserate tehnici de vânzări verificate, ce înlătură presupunerile din industria publicităţii, transformând-o într-o adevărată ştiinţă cu rezultate sigure.
De la scrierea titlului până la lansarea ofertei... de la descoperirea mesajului potrivit şi până la includerea lui în text... de la realizarea unui layout care vinde şi până la aplicarea tuturor testelor practice posibile.
Caples arată pas cu pas cum toate reclamele se pot transforma în reclame de succes.
Metode de publicitate testate învăţă de ce anumite reclame au succes, pe când altele eşuează. Ne arată cum să scriem titluri ce îi atrag pe cititori... cum să alegem ilustraţii care să ne vândă produsul... şi cum să găsim abordarea potrivită pentru publicul nostru ţintă.
În plus, sunt prezentate:
– 3 metode prin care să obţinem rezultate mari de la reclame mici;
– 35 de formule verificate pentru a scrie titluri captivante şi reclame pentru companiile de direct mail;
– 20 de metode prin care să creştem puterea de vânzare a textului;
– 32 de tehnici care vor determina mai multe solicitări din partea consumatorilor în urma reclamelor noastre;
– 17 metode prin care să ne testăm şi să ne îmbunătăţim reclamele;
– 3 secrete pentru a scrie texte entuziaste şi de efect.
Şi nu numai atât!
Pornind de la noţiunile elementare pentru realizarea reclamelor de succes şi continuând cu metodele de îmbunătăţire ale reclamelor care nu au succes, această carte de referinţă însumează toate sfaturile verificate de care avem nevoie.
Acum, a fost actualizată pentru mediile curente – problemele cu care se confruntă publicitatea în prezent – şi pentru a vinde clienţilor pretenţioşi din ziua de azi.
Cartea poate fi comandata pe CartePremium.
.