Pe 13 mai, de la ora 22.00, SCI FI Channel a difuzat in premiera filmul Omul de Tinichea, o productie 2007. Pelicula reactualizeaza povestea originala a Vrajitorului din Oz, pentru noul mileniu.
Cu un fir narativ refacut, personaje minutios dezvoltate si imagini oferite de cele mai recente programe de grafica pe computer, Omul de Tinichea este o mini-serie de sase ore, in trei parti, care nu seamana cu nimic din ce s-a mai produs inaintea sa. Filmul poate fi urmarit pe SCI FI Channel, pe parcursul lunilor mai si iunie.
"Pentru promovarea acestui film original, NBC Universal a lansat la sfarsitul lunii februarie o campanie de marketing ce inglobeaza atat publicitatea in presa scrisa si pe internet, cat si activitati de PR si BTL".
"Machetele publicitare in presa scrisa au demarat pe data de 12 mai, cu o zi inainte de difuzarea primului episod din Omul de Tinichea pe SCI FI Channel. Pentru acest tip de promovare au fost alese cele mai importante ghiduri si suplimente TV (TV Mania, Pro TV Magazin, Oblique Magazin, Click TV si Adevarul TV, Jurnalul National TV si Evenimentul Zilei TV) precum si publicatia de specialitate Media Expres", au precizat reprezentantii NBC Universal.
Omul de Tinichea este promovat si in mediul online, pe site-uri care se adreseaza iubitorilor de film sau persoanelor aflate in cautarea unui mod placut de petrecerea timpului liber: www.port.ro, www.diseara.ro, www.hmultiplex.ro, www.cinemagia.ro, www.24fun.ro, www.feminis.ro.
De asemenea, pe site-ul www.scifichannel.
ro a fost creata o pagina speciala, dedicata filmului, unde vizitatorii pot afla mai multe informatii si pot participa la concursuri. Campania online a inceput pe 12 mai si se desfasoara pe o perioada de 3 saptamani.
Un mediu mai putin conventional in care va fi prezent Omul de Tinichea in aceasta perioada sunt ecranele TV din toate cele 35 de restaurante McDonald`s din Romania (10 restaurante in Bucuresti, 25 de locatii din alte 19 orase). Aceste promo-uri vor rula zilnic intre 13 si 27 mai.
Campania de marketing pentru Omul de Tinichea este completata si de activitati BTL, precum raspandirea unor flyer-e speciale in cel mai important mall din Bucuresti. Promoterii, imbracati in costume "de caramizi galbene", specifice filmului, vor distribui trecatorilor atat pliante cat si alte materiale de promovare.
Activitatile de PR, gandite pentru a sprijini premiera filmului, includ distributia informatiilor de presa si organizarea unei vizionari in premiera a filmului Omul de Tinichea, dedicata in special reprezentantilor mas media.
SCI FI Channel este dedicat genurilor SF, fantasy, horror si paranormal. Oferta diversa de programe include de la povesti SF traditionale si drame cu extraterestri pana la aventuri cu supereroi, mituri cu monstri si divertisment fantastic de animatie.
Noul canal va prezenta filme si seriale de televiziune noi si foarte cunoscute, intre care premiera in teritoriu Flash Gordon sau hit-uri TV precum Dark Angel si Futurama, dar si premiere de film cum ar fi King of the Lost World si Devil`s Den.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.