transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-05-2009

1.500 de sticle Heineken alcatuiesc Coloseumul Heineken, construit la Roma

1.500 de sticle Heineken alcatuiesc Coloseumul Heineken, construit la Roma
 Alte stiri la aceasta categorie
In aşteptarea finalei UEFA Champions League care va avea loc la Roma în data de 27 mai, Heineken a creat o construcţie în forma vestitului Coloseum, din 1500 de sticle Heineken, ediţie limitată Roma 2009. Construcţia cântareşte 1,109 kilograme, are o înalţime de 1.4 metri şi un diametru de 3.5 metri.

Coloseumul Heineken este situat în staţia centrala Rimini, din Roma, unde va ramâne pâna la sfârşitul lunii mai. Pe durata întregii saptamâni care precede acest eveniment, vizitatorii au avut posibilitatea sa îşi faca poze la coloseumul în miniatura.

"Marca Heineken este recunoscuta pentru campaniile sale inovatoare care aduc experienţe memorabile pentru participanţi, şi care creeaza notorietate în rândul consumatorilor. Coloseumul Heineken din Roma este o noua dovada în acest sens", a declarat Marius Meleşteu, Director de Marketing, Heineken România.

Anul acesta, în România, prin promoţiile desfaşurate, Heineken a oferit consumatorilor săi posibilitatea de a merge la Roma pentru a vedea Finala UEFA Champions League. În acelaşi timp, prin competiţia globala "Star Final", Heineken a oferit posibilitatea de a merge în Thailanda celor care au dorit sa vada finala de la Roma într-un cadru inedit.


"Deşi este o adevarata provocare să concepi experienţe memorabile în fiecare an, consumatorii sunt cei care ne inspiră să trecem de barierele marketingului tradiţional, oferindu-le experienţe cum numai Heineken poate face", a adaugat Marius Meleşteu.

Marca Heineken este sponsorul oficial la nivel internaţional al UEFA Champions League, competiţie care are o audienţa cumulata de peste 4 miliarde de (tele)spectatori pe sezon, în 227 ţari din întreaga lume.

Alaturi de sponsorizarea UEFA Champions League, marca Heineken sponsorizeaza evenimente muzicale de renume, în acelaşi timp promovând consumul responsabil de alcool în cadrul platformei de comunicare "Enjoy Heineken Responsibly".

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar