|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 18-05-2009 |
23 de candidati in finala Premiilor Comertului Traditional - editia a IV-a, 2009
Alte stiri la aceasta categorie
Editia a patra a Premiilor Comertului Traditional, competitie organizata de revista Piata si compania Metro Cash & Carry Romania, pare sa fie cea mai disputata de pana acum.
Patru comercianti au obtinut, fiecare, numarul maxim de nominalizari (4), alti trei reusind sa se califice in faza finala a concursului la cate doua categorii de premii. In total, 23 de operatori de magazine sau retele de magazine de format traditional au obtinut nominalizarea pentru etapa finala, in care juriul va desemna castigatorii celor 14 trofee.
Admir Botosani, AF Spinu Gura Humorului, Berlin Barlad si Paco Prod Serv Focsani sunt cele patru firme nominalizate la toate categoriile de premii la care au participat. Lista completa a nominalizatilor este disponibila la sfarsitul acestui comunicat.
Castigatorii trofeelor vor fi cunoscuti la Gala Premiilor Comertului Traditional, organizata in seara zilei de 20 mai, la Grand Balroom a hotelului Marriott din Capitala.
Premiile si mentiunile – care sunt acordate de Metro Cash & Carry Romania - au o valoare totala de 23.000 de euro si constau in vouchere de cumparare valabile in reteaua magazinelor Metro Cash & Carry.
Concursul Premiile Comertului Traditional, initiat in 2006 de revista Piata si compania Metro Cash & Carry Romania, are ca obiectiv descoperirea si promovarea modelelor de performanta in retailul traditional sub toate formele in care aceasta se poate manifesta: eficienta, originalitate, dinamism, viziune pe termen lung.
Organizatorii considera ca recompensarea, inclusiv materiala, a performerilor stimuleaza spiritul competitiv si ofera unele modele de business, contribuind astfel la efortul de modernizare a comertului traditional din Romania.
Concursul este rezervat exclusiv firmelor care opereaza unul sau mai multe magazine cu amanuntul de bunuri de larg consum, cu suprafata de maximum 200 mp (in cazul retelelor de magazine se ia in calcul suprafata medie a magazinelor), cu conditia ca aceste firme sa nu desfasoare activitati de productie si/sau distributie de bunuri de larg consum si nici sa nu faca parte din grupuri de firme in care exista producatori si/sau distribuitori de bunuri de larg consum.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|