Pepsi România dă startul campaniei „Pepsi Challenge”, în cadrul unei miscari globale ambitioase, care provoacă fanii Pepsi să experimenteze viata într-un mod diferit. Marius Moga se alătură ambasadorilor internationali Usher, Serena Williams, James Rodriguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti si Jerome Jarre, pentru a-i provoca pe români să facă parte din cea mai mare campanie Pepsi de până acum, sub hashtagul #pepsichallenge. Artistul român va fi prezent în spotul TV al campaniei, „Hold My Pepsi”, alături de vedetele internationale implicate în proiect.
Pe parcursul a trei luni, Pepsi Challenge invită consumatorii să sfideze conventiile si să încerce experiente noi, participând la o serie de provocări lunare si săptămânale, anuntate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro. În luna aprilie, oricine poate crea un design nou pentru doza de Pepsi, intrând în aplicatia specială găzduită pe site-ul campaniei. Cele mai reusite trei propuneri vor ajunge, în editie limitată, pe rafturile magazinelor din tară.
În calitate de ambasador al campaniei, Marius Moga invită fanii Pepsi să se lase inspirati si provocati, pentru a câstiga experiente memorabile si multe premii. În acelasi timp, artistul se lasă provocat de fani, invitându-i să voteze ipostaza în care îsi doresc să îl vadă, în două spoturi TV: Moga în rime i Pe heliul meu.
„Pepsi este un brand inovator, cool si mereu pus pe fapte mari atunci când vine vorba de interactiunea cu fanii săi, iar Pepsi Challenge a fost o provocare mai întâi pentru noi - să reafirmăm spiritul Pepsi si să gasim idei îndrăznete, creative si relevante pentru fani.
Am pregătit o colectie de provocări variate, cu multe premii puse în joc, dar mai ales cu multe experiente diferite, care te invită să încerci în fiecare săptămână ceva nou. Colaborarea cu Marius Moga a luat nastere în mod firesc, el fiind un artist creativ si polivalent, care a acceptat numeroase provocări de-a lungul carierei”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices Romania.
„Pepsi Challenge este o campanie în care m-am regăsit imediat, pentru că se bazează pe trei ingrediente pe care încerc să le includ mereu si în proiectele mele: creativitate, distractie si testarea limitelor. Este o campanie care îti reaminteste că sunt atâtea lucruri pe care ai putea să le faci, doar să ai putin curaj, să vrei să iesi din bucla activitătilor obisnuite”, a declarat Marius Moga. “Vor fi trei luni interesante, în care fanii Pepsi vor fi provocati în toată lumea, iar eu sunt încântat să fac parte dintr-o miscare globală sustinută si de Usher, James Rodriguez sau Nicola Formichetti”, a adăugat artistul.
Campania globală Pepsi Challenge este cea mai mare si complexă campanie Pepsi de până acum, în care sunt implicate vedete internationale si parteneri prestigiosi, pentru a încuraja consumatorii din întreaga lume să trăiască experiente noi, memorabile.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de tări si teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2014, adus de un portofoliu de alimente si băuturi ce se completeză reciproc si care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare si băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail..