transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-07-2014

ADfel, intre 18 si 24 august 2014 - o saptamana de branded entertainment

ADfel, intre 18 si 24 august 2014 - o saptamana de branded entertainment

IQads organizeaza a 9-a editie ADfel, eveniment care aduce impreuna brandurile care nu se molesesc in fata neconventionalului si publicul bucurestean care vrea ceva diferit in fiecare seara de vara. Evenimentul are loc in saptamana 18 – 24 august 2014, de luni pana duminica, la terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50). Participarea publicului este gratuita.

Bucurestenii sunt asteptati la terasa cu propuneri creative care profita de potentialul spatiului. Prilejuri de manifestari de brand asa cum nu am mai vazut vor fi la fiecare pas, prin activari creative, desfasurate direct la Fabrica sau lansate online si continuate la eveniment, la terasa, in pub sau in club, in sala de billiard sau la skatepark-ul indoor.

Ca de fiecare data, organizatiile culturale, educationale, ecologice si sociale vor avea la dispozitie primele 3 zile ale evenimentului, Zilele Culturale, pentru a-si prezenta neconventional misiunea si modul in care vor sa faca lumea mai buna.

Cele mai destepte parodii de reclame inscrise la competitia Grand Spoof vor fi recunoscute si premiate la ADfel in seara de joi, 21 august.

Pe intreaga durata a evenimentului, expozitia ADfel Galleries va reuni studii de caz ale celor mai premiate lucrari neconventionale din lume.

Inscriere pentru clienti, agentii, ONG-uri

Clientii si agentiile care au idei destepte pentru brandurile lor sunt invitati sa ia legatura cu organizatorii pentru a pune la cale proiectele din cadrul acestei editii.

Propunerile pentru brandurile comerciale sunt asteptate la marin @ IQads.ro (in atentia lui Marin Preda, Business Developer IQads) si adriana @ IQads.ro (pentru Adriana Jescu, Business Developer IQads).

ONG-urile a caror activitate se incadreaza in zonele culturale, sociale, educationale sau ecologice si care vor sa se etaleze la Zilele Culturale se pot inscrie cu un mail la adresa monica @ IQads.ro (pentru Monica Dudau, Senior Project Manager IQads). Organizatiile trebuie sa prezinte o descriere a lor si a proiectelor desfasurate, precum si doua propuneri de activari neconventionale in cadrul evenimentului, urmand ca cele care se disting sa fie selectate si incluse in programul Zilelor Culturale.

Propunerile de campanii neconventionale si reusite din anul 2013 care merita incluse in expozitia ADfel Galleries sunt asteptate la iulia @ IQads.ro (pentru Iulia Bacanu, Project Manager IQads).

ADfel e un eveniment IQads, organizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla. E singurul eveniment de branded entertainment din Romania, playground al brandurilor si agentiilor creative si prilej pentru public pentru o iesire in oras cu final neasteptat. In cadrul celor opt editii ADfel de pana acum au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale de la 100 de branduri si organizatii implicate.

Cea mai recenta editie ADfel a avut loc intre 12 si 18 august 2013, aratandu-le participantilor cum brandurile pot sa transforme o seara obisnuita la terasa intr-una exceptionala, prin cele 50 de idei implementate.

Brandurile participante la ADfel 2013 au fost: BestJobs, Ciuc Premium,Dero, Desperados, La Festa 3 in 1, Opel, Orange, Petrom, Tomi, TUC,Wizz Air. Agentiile care au creat si implementat activarile brandurilor au fost: Arsenoaiei & Matasel (pentru TUC, creatie), DDB Romania (pentru Wizz Air, creatie si implementare), Geometry Global Romania (pentru Opel ADAM, creatie si implementare), Leo Burnett (pentru Petrom, creatie ssi implementare), Lowe & Partners (pentru La Festa 3 in 1, creatie si implementare), Mercury360 (pentru Dero, implementare), Pella Events (pentru TUC, implementare), Publicis (pentru Orange, creatie si implementare). IQads a contribuit la serviciile de creatie pentru Ciuc Premium si Desperados.

Organizatiile care si-au prezentat neconventional mesajele la ADfel 2013 au fost: Asociatia Tinerilor Exploratori Polari din Romania, Ateliere fara Frontiere, Atelierul de Panza, Booktopia, Business Organization for Students, Carturesti, Compulsive Drawer, Creative Arts, Delivering Life, Free Miorita, Greenpeace, Harap Alb Continua, Improvizatie.ro, Incubator107, Pete de Cerneala, PRIME, Revista de Povestiri, Team Work, UNICEF, VIP si World Vision.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Alberto
Marius,Imi cer scuze pentru eraeroa in comunicare. Stirea era prima campanie romaneasca pe display ads rulata pe MySpace, prin intermediul nostru (THINKDIGITAL)! Paragraful respectiv se referea la utilizatorii romani ai Myspace. Daca nu a fost clar redactat, imi asum integral raspunderea pt ea, sau pentru faptul ca nu am verificat cu atentie textul redacta de colega mea care se ocupa de redactarea stirilor. Totusi, interpretarea asta o poti da doar daca scoti fraza respectiva din textul integral al comunicatului de presa. Inca o data, imi cer scuze pentru eroare, nu asta este ceea ce am vrut sa spunem. Insa reactia ta mi se pare exagerat de jignitoare si disproportionata in raport cu aceasta eroare, sincer. Parerea mea.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar